• Posted by reaper on 2003-03-06 at 02:15

    Hejdu, och välkommen till forumet.
    Kul med folk med lite erfarenhet i ryggen. 😉

    Jag gillar som du Top44 (fast den jag har är iofs WhiteTop44 från thc.dk), och spanar också på Chronic och möjligen WR.

    Anyways, jag tror inte att Chronic är svår att klona. Hörde nånstans att den inte vill bli toppad, dock. Såvitt jag förstått veggväxer plantorna en hel del innan de börjar blomma trots 12/12belysning ifall man tar dem när de är så små/unga.

    Men… jag minns inte riktigt var det kom ifrån, så det kan vara lösa rykten eller vad som helst. 🙄

    replied 21 years ago 2 Members · 5 Replies
  • 5 Replies
  • delta-9

    Member
    2003-03-06 at 13:03

    Tjena KashKropper.
    Både Chronic och White Russian rekommenderas att vegga 5-10 dagar från stickling.
    Chronic bör ej toppas. Otoppad utvecklar den ett fett centralbud vilket är perfekt för tätt packade plantor.
    Simon, ägaren till serious seeds, rekommenderar 12 plantor per kvadratmeter när man odlar Chronic.
    Gillar också Top44. Den är som en skunk med indica växtmönster.
    White Russian är riktigt trevlig att röka om den är välodlad.
    Peace.

  • delta-9

    Member
    2003-03-06 at 22:10

    Verkligen kul med fler kunniga odlare på forumet :D
    Jag vet inte något exakt planta per m2 mått för White Russian, men den växer som en kompakt indica och borde kunna packas ihop ganska tätt.
    Lycka till med Kali Mist’en. Mycket bra val! Blev förälskad i den på en Amsterdamresa förra året. Blev så uppåt att jag inte kunde röka klart jointen. :D
    Peace

  • reaper

    Member
    2003-04-03 at 13:42

    Själv kan jag rekomendera Orangebud från Dp. Får ut ca 750g per 1m2 utan större besvär.Det går att få ut mer med lite fingertopps känsla. :D
    Suverän kvalite och underbar smak.

  • reaper

    Member
    2003-04-15 at 01:23

    Kör ej med jord vem har påstått dyl? :?:

  • reaper

    Member
    2003-04-15 at 01:27

    Står klart å tydligt HYDRO på denna sida.. ❗

Log in to reply.