• Posted by reaper on 2003-02-28 at 01:24

    Kul att det finns fler som tränar seriöst här.. :)

    Du e inte aktiv på typ kolozzeum ??

    replied 21 years, 1 month ago 8 Members · 28 Replies
  • 28 Replies
  • reaper

    Member
    2003-02-28 at 10:00

    Gott då behöver jag inte vara orlolig för dåligt resultat då :)

  • aghori-baba

    Member
    2003-02-28 at 10:59

    Jag styrketränar också, och det finns inte mycket som slår en bong i badkaret efter en riktigt hård träning. :pleased:

  • reaper

    Member
    2003-02-28 at 13:02

    Brukar jogga två grr i veckan. Känner att ruset tar mycket bättre dagen efter då. Jag tror att man svettas ut en del slaggprodukter.

  • reaper

    Member
    2003-02-28 at 16:12

    Jag tränar mycket kampsport och styrketräning (dock inte just för tillfället) och ser inga problem med att röka cannabis också. Dock röker jag inte de dagar jag tränar, inte förrän efteråt iaf :)

    Jag har även sett föreläsningar av en Jeet Kune Do-snubbe som uppmuntrat till sansat bruk i rekreationellt syfte. Kanske inte så konstigt att man vid okduktionen hittade spår av cb i magen på Bruce Lee.

  • ganjasmurfen

    Member
    2003-03-04 at 11:11

    JAg har styrketränat seriöst i 6 månader nu.

    Äter bra kost .. Protein Tillskott.. Och är inne på 3:e veckan av en kreatinkur…

    Jag har rökt under hela tiden och har enligt mig och folk omkring mig laggt på mig en del..

    Skulle kunna posta en bild på hur långt jag kommit på 6 månader om ngn är intreserad annars skippar jag det :)..

    JAg styrketränar 3 ggr i veckan.. 4-6 reps per set.. Direkt när jag klarar 7 så öker jag vikten..

  • reaper

    Member
    2003-03-04 at 11:21

    @Ganjasmurfen wrote:

    JAg har styrketränat seriöst i 6 månader nu.

    JAg styrketränar 3 ggr i veckan.. 4-6 reps per set.. Direkt när jag klarar 7 så öker jag vikten..

    Gött att det är fler som tränar : )
    Ta det lite lungt med att köra så få reps bara, lätt att skada sig.
    Har sett kompisar som kört som du, sen efter ett halvår har de fått
    kroniska axelskador, så de aldrig med kan träna.

  • reaper

    Member
    2003-03-04 at 17:01

    Ganjasmurfen, jag vill se bild!
    Jag har tränat i 5-6 veckor nu, mest överkropp.. pectoralis och axlar…
    käkar protein och kreatin.. blir så mätt på det så jag orkar inte äta annan mat.. :)

  • reaper

    Member
    2003-03-04 at 17:08

    Rökt grönt i 11år och tränat och åkt snowboard . Har bara possetiva erfarenheter.. Still stomping shit.. 😆

  • reaper

    Member
    2003-03-04 at 20:28

    He He det här låter ju bara bättere o bättre. Ska alltid varva ned med en joppe efter ett träningspass 😉

  • reaper

    Member
    2003-03-04 at 21:07

    Jag tycker det går helt perfekt ihop. Har inte tränat på 3 månader pga aatt jag haft så mkt att göra me skola/jobb/o lite annat. Men under den tiden som jag tränade o rökte månade jag mkt bättre än under den tiden då jag bara tränade o inte rökte. Kunde även efter ett litet tag se skillnader i resultatet när man kombinerade de båda eller när man bara tränade.
    De konstiga e att nästan från vilken synvinkel du än ser ifrån så e cannabis bra i kombination me allt. Ingen drog kan få en att känna sig så bra som cannabis kan.

  • mellow

    Member
    2003-03-04 at 21:24

    @skurk wrote:

    Jag tränar mycket kampsport och styrketräning (dock inte just för tillfället) och ser inga problem med att röka cannabis också. Dock röker jag inte de dagar jag tränar, inte förrän efteråt iaf :)

    Vad är det för kampsport som du tränar ? Själv kör jag Taekwondo ca 4 ggr/veckan + lite spinning och boxercise, håller med Halleluja att det är gott med en spliff efter träningen men försöker låta bli eftersom det blir ganska mycket träning just nu..

    // mellow

  • reaper

    Member
    2003-03-04 at 21:40

    @mellow wrote:

    Vad är det för kampsport som du tränar ? Själv kör jag Taekwondo ca 4 ggr/veckan + lite spinning och boxercise, håller med Halleluja att det är gott med en spliff efter träningen men försöker låta bli eftersom det blir ganska mycket träning just nu..

    Ju-jutsu. Men jag har även tränat en hel del Judo och Karate samt hunnit med några år Taekwondo.

  • reaper

    Member
    2003-03-05 at 00:30

    @Psirus wrote:

    @Ganjasmurfen wrote:

    JAg har styrketränat seriöst i 6 månader nu.

    JAg styrketränar 3 ggr i veckan.. 4-6 reps per set.. Direkt när jag klarar 7 så öker jag vikten..

    Gött att det är fler som tränar : )
    Ta det lite lungt med att köra så få reps bara, lätt att skada sig.
    Har sett kompisar som kört som du, sen efter ett halvår har de fått
    kroniska axelskador, så de aldrig med kan träna.

    Nej! Fortsätt att köra 4-6 reps. 8)

  • reaper

    Member
    2003-03-05 at 05:29

    Det ända jag kommer att tänka på är att man får tränningsverk när man röker, som man inte hade innan, känner inte ni andra av det?

    Jag har tränning att tacka för att jag inte dricker. Får sån ångest av att dricka (för att det pajar tränningen) Så för att kunna berusa sig var jag tvunget till att hitta nåt, och då är cannabus överlägset alla andra droger (bortsett från opiater o benzo, som istället är mycket värre på andra sätt).

  • sphincter

    Member
    2003-03-05 at 06:02

    Tranar pa gym 3-4 dagar i veckan, och har under Jan-Feb akt snowboard
    varje veckoslut. Cyklar ganska mycket och ater balanserad kost.
    Kommer i sommar formodligen ta en liten kur pa 2000mg Deca Durabolin
    och Testosteron Sustanon i Juli om min kropp ar i bra form.

    Klarar inte av att roka och trana samtidigt, men brukar stoppa min
    pipa efter traningen for att kunna sova. Kroppen pirrar sa skont efter ett
    pass vilket gor det svart att falla i somn.

    Sphincter

Page 1 of 2

Log in to reply.