• Posted by g on 2003-01-17 at 13:11

    Generellt sett så har Asien hårda lagar. Kambodja ska nog vara det land där det i praktiken är fritt, det är ialla fall vad jag hört.
    Delar av Australien är det lugnt, finns coffeshops där du kan handla. I andra delar tar polisen dig direkt. Kommer tyvärr inte ihåg vilka delar det var :?

    replied 21 years, 2 months ago 4 Members · 4 Replies
  • 4 Replies
  • trestor

    Member
    2003-01-17 at 16:39

    Runt Indien och Nepal lär det ju vara rätt lugnt :)

  • reaper

    Member
    2003-01-20 at 16:08

    I Canberra är det tillåtet att odla två plantor för eget bruk :D

  • aghori-baba

    Member
    2003-01-20 at 16:26

    Trestor skrev:

    Runt Indien och Nepal lär det ju vara rätt lugnt :)

    Jag vet inte om Nepal… men i indien åker du på 10 år även om du har väldigt lite. Visserligen röker i princip alla… iaf av backpackers och även ganska många av befolkningen, och ofta kan det vara lätt att muta polisen, men ta det jävligt lugnt i Goa och andra charterturistställen. Staten försöker nämligen rensa upp på sådana ställen för att få in mer pengar på turismen…. och ganjasmokers paradise är inte speciellt lockande för charterindustrin.

    Hade själv en jävla tur när jag blev tagen i Goa och lyckades muta mig ur problemet, 10 års fängelse i indien är inte det trevligaste du kan råka ut för.

    Men i det stora hela är det inte SÅ stor risk att åka dit… men den lilla risken kan kosta dig 10år och kanske resten av ditt liv, ta det lugnt

  • salba

    Member
    2003-02-02 at 02:47

    om du skulle vara i Brisbane ngn gang under din resa sa skicka ett PM, jag overvintrar haer nere!

Log in to reply.