• Posted by reaper on 2002-12-09 at 15:50

    har burit över gränsen en gång då var det tvär lungt på tåget men de stanna inte i malmö heller….men jag klarade mig då fast jag har blivit tagen av snuten många gånger

    replied 21 years, 4 months ago 1 Member · 7 Replies
  • 7 Replies
  • reaper

    Member
    2002-12-09 at 15:59

    Jag har blivit stoppad flera gånger, fast aldrig haft något på mig förutom nu nyligen då jag hade ett träfilter på mig, med det hittade dem aldrig

  • reaper

    Member
    2002-12-09 at 16:20

    tror de är rätt vanligt att de kollar folk som kommer från köpenhamn… jag och en polare blev stoppade och genomsökta vi åkte med Säfflebussen… Men jag la grejjena några säten framför mig i lite påsar och grejjer, fast de hade hundar så klarade missade dem det 😆

    Fred

  • reaper

    Member
    2002-12-09 at 23:57

    Heh… tog tåget över för ett tag sedan med en flickbekant.. henne visiterade tullarna, men inte mig.. trots att hon var snygg o välvårdad medan jag mest såg orakad och småstenad ut… 😆

    De kanske tror att smugglarna är så smarta/omoraliska att de övertalar flickorna sina att smuggla åt dem?

  • reaper

    Member
    2002-12-10 at 05:24

    Tåget från Köpenhamn går dom iaf igenom rejält på storhelger, och vid tiderna runt Roskilde festivalen.

  • reaper

    Member
    2002-12-10 at 05:31

    Jag har aldrig blivit visiterad och jag hoppas att det fortsätter så. :)

  • reaper

    Member
    2002-12-10 at 10:40

    @radix wrote:

    Heh… tog tåget över för ett tag sedan med en flickbekant.. henne visiterade tullarna, men inte mig.. trots att hon var snygg o välvårdad

    Det kanske var därför de tullade henne för hon var snygg. Hade det förvånat dig att dem är såna svin

  • reaper

    Member
    2002-12-10 at 12:53

    Jag har blivit visiterad flera gånger. Några gånger när jag var riktigt ung, men då hittade de bara folköl =) Annars har jag blivit visiterad många gånger i samband med demonstrationer, men till såna tillställningar har jag aldrig med mig något olagligt just eftersom det brukar vimla av snutar.

Log in to reply.