• varanasi

    Member
    2005-12-17 at 20:43

    No Doubt, jag kommer från gbg-området,skulle mer än gärna dra med på nån resa, allra helst ner till Amsterdam i några dagar 8)

    Jag å en polare ska troligtvis ner dit, men kan man åka flera så är det ju bara roligt,eller oavsett vart det bär :)

  • vaclav

    Member
    2005-12-17 at 22:59

    Skulle vara jävligt skoj faktiskt!
    Är man en social person så borde man tycka att ju fler desto bättre (inom rimliga gränser naturligtvis). Så ser jag på det iaf!

    Jag och en polare hade tänkt åka till Amsterdam och andra trevliga ställen i sommar, och sen avsluta resan i Tyskland samma vecka som VM finalen i fotboll spelas. Kommer vara helt fullt med människor! Fast vi är bara två stycken än så länge, så om det blir något av ditt förslag så kanske jag vi kör på det istället… :D

    Kul initiativ!

  • thc-junkie

    Member
    2005-12-17 at 23:26

    Själv har man redan bokat resan till A-dam … Är nere i slutet av juli, kan ju vara trevligt att ses om nån är där samtidigt !

  • skills

    Member
    2006-01-03 at 21:45

  • reaper

    Member
    2006-03-30 at 21:19

    Följer gärna med, om jag får. Men jag är 18år, så det kanske innebär komplikationer? :?
    Jag kan resa i början av augusti som tidigast. Har troligen inte råd tidigare.

    EDIT: Fyller iofs 19 i augusti. :P

  • reaper

    Member
    2006-03-30 at 23:02

    Jag strandar in på mellan 19-23(vill inte avslöja allt för mycket om vem jag är osv.) och jag tror att jag skulle uppskatta ett besök i Adam. Anyways, så ska jag ner nu om ca 11 dagar, men det är ett träningsläger så jag räknar inte med att få allt för mycket tid över för min (i det sällskapet) säregna hobby. Någon gång i sommar låter som ett bra datum för mig.

  • skills

    Member
    2006-03-30 at 23:29

  • reaper

    Member
    2006-03-31 at 08:31

    jag har filurat lite och resan kommer nog gå på nästan 2000 per person, boende har jag knappt börjat kolla på än, men det behöver nog inte bli så fruktansvärt dyrt… om ni har några bra tipps så är det bara att säga till!

  • flaming_sideburns

    Member
    2006-03-31 at 12:28

    @skills wrote:

    nån som e intresserad av att dra ihop ett schyst gäng på nån resa främst från mellan Sverige… :?: :hemp:

    Mellan Sverige och Norge eller?
    😈

  • skills

    Member
    2006-03-31 at 13:29

    @Flaming_Sideburns wrote:

    @skills wrote:

    nån som e intresserad av att dra ihop ett schyst gäng på nån resa främst från mellan Sverige… :?: :hemp:

    Mellan Sverige och Norge eller?
    😈

    Fan nödvändigt inlägg ja om du vill det så är även dom i Norge välkomna…
    Fan fattar att du gnäller på min kassa Svenska men tur att du gick i skolan varje jävla dag da ❗ ❗

  • reaper

    Member
    2006-04-01 at 13:30

    Personligen trår jag att ni kommer att få räkna med mer än 2000 kronor…
    Mig veterligen är det billigaste sättet att flyga dit FlyMe som kostar ca 900 kronor tur/retur.
    Det absolut billigaste hostel-boendet i amsterdam går på ca 170 kronor/natt.
    Jag kan även tillägga att Amsterdam heller inte är en av världens billigaste städer att leva i heller. Om ni skall vara där i 4-5 dagar får ni nog räkna med minst 3500 kronor (totalt alltså).

    Peace

  • reaper

    Member
    2006-04-01 at 14:33

    @skills wrote:

    JA då är det bestämmt att resan går mot Amsterdam det som inte är klart är vilka som ska med och när :?:

    Jag har tänkt mej folk i mellan 19-23år i första hand…
    Så nu letar jag bara efter ett datum då vi alla kan…

    Geez det låter lite som åldersdiskriminering där? Inte visste jag att 19-23 var en gyllende ålder eftersom jag skulle tro att medelåldern för seriösa odlare är betydligt högre.

    Flyg i all ära men om ni är några stycken så är bussresa bättre. Ha kul och försök att inte skämma ut sverige för mycket vilket många svenskar gör i Amsterdam.

    Phreakish

  • skills

    Member
    2006-04-01 at 14:45

  • reaper

    Member
    2006-04-01 at 23:12

    Låter som en riktigt trevlig sak :) Hoppas du får ihop ett gäng.
    Själv har jag redan bokat upp sommaren, men kanske en annan gång ;)

  • reaper

    Member
    2006-04-02 at 21:50

    tja skills!

    Jag och en polare hänger gärna med till Amsterdam om vi får… vi är 85:or (inga gubbs alltså)

    du kan ju skicka ett PM om planerna blir seriösa…

    ha d :D

Page 1 of 10

Log in to reply.