• drullper

    Member
    2010-05-03 at 19:48

    @420chevy wrote:

    Hej är det någon som har erfarenhet av dom som säljs på Nordic Grow ??

    Handla alltid med målvakt och betala säkert, framförallt från NG, men även från exempel forumets annonsör (länk ovan i mitten) eller annan försäljningssite. Se länk för förklaring och mer info.
    https://swecan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=69175

    Sen har Nordicgrow bytt leverantör av lampor senaste året om jag inte misstar mig, märket de har nu är Elektrox. Så har ingen importerat själv så finns det nog dåligt med erfarenheter. Flyttar tråden till cannabisodling där fler kan svara.

  • reaper

    Member
    2010-05-04 at 15:48

    En polare till mig köpte en 200W LE röd från NG.
    Den gick sönder efter en dag, dock så ska han få en ny lampa av dem kostnadsfritt.

    Mvh.

  • whiterasta

    Member
    2010-05-04 at 17:08

    jag e inte säker men jag tror du kan mer eller mindre få en 250w LE för samma peng från e40, e inte helt hundra men jag tror det om inte annat skiljer det inte mkt i pris

  • richierich

    Member
    2010-05-04 at 17:25

    Bara för att sticka in med en fråga här, för att inte få starta en egen tråd..

    Någon som har fått påhälsning av de med uniform efter handalt från utlandet, eller är det mer säkert?

    typ H&N?

    /RichieRich

  • whiterasta

    Member
    2010-05-04 at 17:34

    nepp, varför ska de komma o hälsa på folk som handlar från utlandet för? 8)

    H&N ska inte vara några probs o handla från vad jag läst eller hört iaf.

  • toothferry

    Member
    2010-05-04 at 18:15

    Nordic grows elektrox l.e lampor är helt ok.
    Det är bara att beställa och hämta ut hos postombudet.
    Jag har bara positiva erfarenheter av NG,fast tycker att de kunde sänka priserna lite.Annars har du fina 150,200 och 250wattare hos e40bulbs 😉

  • richierich

    Member
    2010-05-04 at 20:23

    @WhiteRasta wrote:

    nepp, varför ska de komma o hälsa på folk som handlar från utlandet för? 8)

    H&N ska inte vara några probs o handla från vad jag läst eller hört iaf.

    Paaraaanojja!

  • whiterasta

    Member
    2010-05-05 at 08:54

    oj då spännande! men om du vill nojja dig över ngt mer realistiskt så nojja dig över hur elbolagen ständigt höjjer sina elpriser så en snart inte har råd o betala sin elräkning =(

  • reaper

    Member
    2010-05-15 at 13:53

    Kan även tillägga att andra lampan min vän fick från NG såg ut som att den var använd, och att den också gick sönder efter ett par dagar. :?

  • drullper

    Member
    2010-05-15 at 14:00

    @Deg wrote:

    Kan även tillägga att andra lampan min vän fick från NG såg ut som att den var använd, och att den också gick sönder efter ett par dagar. :?

    reklamera ….

    Sen så om det stämmer att den såg använd ut så är det väldigt osnyggt av NG. Det finns ingen anledning att skita på kunderna.

Log in to reply.