Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling 1st 400w hidlampa =311g, på en planta, 10d vegg, 60d blom.

  • Anonymous

    Guest
    2011-01-17 at 16:21

    @zipp wrote:

    Jag skulle vara jävligt orolig och nojig att ha en rullande odling med dåliga lampförutsättningar hela tiden för att få fram 6 till 20g varje månad. istället för att göra en ordentlig sats en gång per år, för husbehov. det finns massa ställen att gömma rökat på ,sedan kan man ju odla tomater och div, starkluktande lagliga blomväxter, i 9 månader med dörren öppen och vänja våra otäcka grannar med olika blomdofter och odlingsutrustning :-)

    De är ju bättre att torska med en liten odling än på en stor, håller man sig i skinnet och inte är allmänt kriminell och håller på med jävelskap så är risken sjukt liten att farbror blå kommer och sparkar in dörren.
    Dessutom så skulle en liten odling leda till förhör, man erkänner och blir släppt direkt, du kommer aldrig få fängelse för en odling som väger 20-30-40 gram torkat, väger den 400 gram så är risken överhängande att man får krypa in ett par månader.

  • zipp

    Member
    2011-01-17 at 17:06

    Jag tycker de låter jobbigt att titta över axeln hela tiden även om det skulle vara en liten skörd med malande funderingar” tänk om?”, då annonserar jag hellre ut i dagstidningen och trapphuset om odlingskurser i mitt hem i nio månader sen tar jag semster och gör en laddning röka i lungn och ro.

  • zipp

    Member
    2011-01-17 at 17:16

    Vad jag ville ha sagt! Låt alla veta att ni är en hobby odlare!

  • Anonymous

    Guest
    2011-01-17 at 17:41

    @zipp wrote:

    Jag tycker de låter jobbigt att titta över axeln hela tiden även om det skulle vara en liten skörd med malande funderingar” tänk om?”, då annonserar jag hellre ut i dagstidningen och trapphuset om odlingskurser i mitt hem i nio månader sen tar jag semster och gör en laddning röka i lungn och ro.

    Bättre att leva ett liv där man inte BEHÖVER se sig om axeln eller vara orolig för att åka dit för att man håller på med en massa annan skit.

  • zipp

    Member
    2011-01-17 at 17:47

    Det var de jag mena :-)

Page 2 of 2

Log in to reply.