Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 150w hps i litet tält. the church o ww, skördat.

  • derex

    Member
    2009-12-25 at 11:21

    Buffiga buds och jag såg att du hade Back to the future 2 som underlägg för dina små plantor (min favorit film:D)

  • popanonikok

    Member
    2009-12-25 at 12:05

    Väldigt vackra plantor må jag säga :D

  • arwyn

    Member
    2009-12-29 at 18:03

    Tjena distorted!

    Tänkte precis inhandla ett likadant set som du har.
    Tänkte bara höra, vad använder du dig av för reflektor? Kan verkligen inte hitta någon som passar i 40*40 :(

    God fortsättning! 8)

  • Rygard

    Member
    2009-12-29 at 20:45

    Köp en vanlig hammarslagsreflektor och klipp till det i önskad storlek. Det gjorde jag som har likadant tält som disorted :) Klippte med en vanlig pappers sax.

  • arwyn

    Member
    2009-12-29 at 20:53

    Ah okej då vet jag! tackar :)

    Tänkte på tälten, det är en aluminium ram väl? så man kan inte liksom trycka in tältet i ett utrymme som är tex. 38*38 ?

    Peace!

  • distorted

    Member
    2009-12-30 at 22:03

    tack Derex. back to the future filmerna är också några av mina favoritfilmer, tror faktiskt jag sett de 3 filmerna mer än några andra filmer :)

    Tusen tack popanonikok!

    Arwyn: Mitt 150watt hps set kommer från http://www.growinberlin.de/ och de sände med ett skitsnyggt liten refelktor med E-27 sockel, glödlampa glömde de, och ville inte sända mig ny, så jag blev förbannad och sket i growinberlin efter det, köpte lampa på rygegrej.dk istället, tyvärr var det en E-40 lampa, så jag fick byta sockel själv på min reflektor.. men funkar skitbra!
    -Gör du som Rygard säger och köp en billig hammarslagen reflektor, bara klippa med vanlig sax, har själv gjort så tidigare.. ;)
    -Och ja det är aluminuim ram.

    51 dagar sen 12/12 och 34 dagar sen dom visade kön:

  • grabben

    Member
    2009-12-31 at 00:54

    Äntligen, dina bilder har alltid varit “brutna” för mig så har inte kunnat följa din tråd riktigt. Men vill jag säga att din setup är riktigt snygg, precis i min smak :D Big up! Och det med att dina blad fäller upp fransarna kan vara att de e lite för varmt ?

    Haha när jag såg ditt utrymme log jag, verkligen exakt så de ska se ut.

    Tänker du sätta in 4 nya nu eller kommer du ha lite “rullande” så du skördar med 2 veckors mellanrum eller något liknande ?

    Vad har allt gått på i runda slänger för dig?

  • grabben

    Member
    2009-12-31 at 00:55

    trippel post

  • grabben

    Member
    2009-12-31 at 00:55

    Äntligen, dina bilder har alltid varit “brutna” för mig så har inte kunnat följa din tråd riktigt. Men vill jag säga att din setup är riktigt snygg, precis i min smak :D Big up! Och det med att dina blad fäller upp fransarna kan vara att de e lite för varmt ?

    Haha när jag såg ditt utrymme log jag, verkligen exakt så de ska se ut.

    Tänker du sätta in 4 nya nu eller kommer du ha lite “rullande” så du skördar med 2 veckors mellanrum eller något liknande ?

    Vad har allt gått på i runda slänger för dig?

  • arwyn

    Member
    2009-12-31 at 01:29

    Tack för svaren !!

    Hittade “GIB kit 150W – Komplett byggsats.
    Startkitt, innehållande reflektor 40 x 40 cm, E40 sockel. En GIB lampa 150W, en magnetisk 150W ballast, Kablar . Allt du behöver för att komma igång.” inne på http://www.nordicgrow.com/. hoppas det funkar med mitt 40 tält :)

    Gott nytt år på er! :D

  • distorted

    Member
    2010-01-01 at 10:56

    TJA!

    Grabben, kul du kan se mina bilder nu :) och tack för de fina orden!

    För min setup skulle jag gissa att jag hamnat på 3000 kr. nått sånt.

    Jag gör det svårt för mig och ska ge mig på en mini-sog med 16 plants, om nu alla sticklingar tar sig och resten av fröna jag väntar på bara kommer.

    Om allt går rätt 16 plantor varav 8 st the church varav 4 av de är sticklingar 1 eller 2 ww, resten bigbang.

    bigbang och the church är köpte från grennhouse.

    Blir bra det där Arwyn! pra pris.

    avslutningsvis får ni 3 bilder på en av plantorna som knappt fick synas på bild sist.

  • billball420

    Member
    2010-01-01 at 13:29

    Det är härligt med bilder på vackra flickor. Den här ville man dessutom ta i 😉

    bill

  • ninj4n

    Member
    2010-01-01 at 13:31

    ser riktigt giftigt ut :fniss:
    dom har ju växt till sig riktigt fint, blivit vackra töser där. :hemp:

    Keep it up!

  • distorted

    Member
    2010-01-04 at 16:16

    tack för de fina orden.

    Hade egentligen räknat med att de skulle vara klara idag, men än är det en stund kvar..

  • distorted

    Member
    2010-01-04 at 20:39

    En liten film :)
    borttagen

Page 5 of 12

Log in to reply.