Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 150w hps i litet tält. the church o ww, skördat.

  • reaper

    Member
    2009-12-06 at 13:37

    Distorted! Ser bra ut.
    Digitalkameror har ofta färdiga program för olika ändamål som solnedgång, porträtt osv, du vill ha macro. På min enkla sitter det en navigator knapp på baksidan där man kan välja tex blixt el macro och min symbol är en tulpan.
    Är lite avis på dina sticklingar

    Må du Må

  • distorted

    Member
    2009-12-07 at 11:12

    Tja tja alla som följer denna tråd!

    Tack till Stonehead, det fanns en tulipan knapp på min kamera med, på den kunde jag ställa in närbild samt manuell fokus, då fick jag till det lite bättre.. :)
    Tog väl 40 bilder men lyckades bara med några. Först 2 bilder på samma topp.
    glöm ej att klicka på bilderna…

    Här kommer en bild på 2 damer, den till vänster är den jag toppades efter endast 18-19 dagar i vegg (vid första noden), den har inte viljat blomma alls bara visa kön och sen har den bara stretchat (nästan lite för mycket mellan noderna) , men plötsligt för 2 dagar sen började även den att blomma.

    Toppen av den försökte jag ju rota men brände ihjäl den. :(

    Tog ju dock en till topp från en planta som var 4 dygn i blom. Den rotades sig, och den växer på, bild på den finns i tidigare inlägg. Den kommer förresten bli en moderplanta. :)

    Eftersom jag toppade en av blommorna när den vart några dygn i blom så hämmade jag tydligen tillväxten, den är nästan hälten kort som dom andra.
    bilder:

  • ajmalajv

    Member
    2009-12-07 at 11:45

    Tack vare dig o stonehead blev jag med sugen på en update med tulipan knappen =) “hade en jag med” Uppdaterar min tråd senare då :)

    Peace!

  • distorted

    Member
    2009-12-10 at 10:46

  • distorted

    Member
    2009-12-15 at 13:20

    Det har börjat “sockra” sig lite på 2 av mina plantor, klicka på bilderna för större bild:

    Här har vi den som är kort och den som toppades riktigt tidigt.

  • billball420

    Member
    2009-12-15 at 19:03

    Ahhh, det är härligt när de börjar se ut så där. :D

    bill

  • distorted

    Member
    2009-12-18 at 21:44

    Ja visst är det härligt bill :)

  • fritz

    Member
    2009-12-18 at 21:49

    Vackert, distorted! :D

    Ska mamman bli en “bonsai mamma”?

  • drugsarewrong

    Member
    2009-12-18 at 22:42

    Ser stiligt ut, blir så sugen på ett mycket större utrymme för mig själv! (bara plats med 3 plantor åt gången just nu)

    Man blir ju så inspirerad till att prova nya strains, och så finns inte utrymmet att börja på en gång! Lycka till med damerna, ser fint ut. Din mamma är söt, söker själv en strain som jag ska använda som mamma och då även göra till bonsai.

    Väl mött

  • distorted

    Member
    2009-12-19 at 17:39

    Tack Fritz och DrugAreWrong

    Ja jag kommer hålla mamman liten så det blir väl nån sorts bonzai. ;)

  • fritz

    Member
    2009-12-19 at 17:59

    Checka den här länken så blir det lite mer tydligt vad jag menade med “bonzai mamma”.
    http://www.cannabase.com/cl/pages/mums/mums.html

    :D

  • distorted

    Member
    2009-12-19 at 21:28

    Ja fritz det blir typ så jag planerat att göra fast i mindre format :D

  • distorted

    Member
    2009-12-24 at 16:39

    GOD JUL!…och glöm ej att klicka på bilderna för storre bild

  • billball420

    Member
    2009-12-24 at 21:14

    Oj, oj! Det kommer att bli härligt “Fredagsmys” efter veckans dont*, så småningom.

    bill

    *dont=danska för arbete o slit

  • distorted

    Member
    2009-12-24 at 22:52

    Ja Bill, det är exakt det jag hoppas det blir. ser inte ut som det blir nån stor skörd, men jag har tro på att det blir good shit :hippie:

    btw det är alltid kul att du kommer förbi o kikar i min tråd samt skriver nått positivt.

    stay happy and postive and always puffing..

    peace billball420!

Page 4 of 12

Log in to reply.