• token

    Member
    2002-09-23 at 16:18

    SmokingMuff: Testa och rök ur en Vaponizer?

    //Pi

  • reaper

    Member
    2002-09-23 at 17:57

    Om du bor i ett villaområde så antar jag att du bor i villa själv. Bör du inte då ha en uteplats/altan/whatever att sitta på? Eller är du övervakad?

    Hur funkar det där med att droppa på ciggen egentligen? Även hur tufft det än låter så måste man väl ta bort filtret på ciggaretten? Annars fastnar väl massa thc däri? Varför gör man annars roach till jonten för?

  • reaper

    Member
    2002-10-14 at 20:44

    rök i köksfläkten så går de utan problem! elller stå i ett föntser o håll spliffen längst upp vid fönstret, blås också ut röken där… så försvinner de mesta ut i luften.. och att grannarna skulle märka nåt på lukten eller se att du just håller en spliff i handen e mycke liten risk…

    själv bor jag i ett hög hus.. röker alltid på balkongen eller vid ett fönster… även ifall röken går rakt upp till grannarnas inglasade balkonger så har jag inte haft några klagomål!!!!

    om nu dina grannar skulle känna av röken så e de mycke liten chans att dem känner igen den… om dem nu inte fått för sig att du röker..

  • reaper

    Member
    2002-10-18 at 13:44

    Buds ger mer olja inte starkare. Honeyoil är så rent THC som du kan få utan att vara i ett labb.

  • trestor

    Member
    2002-10-18 at 16:56

    Jo, buds ger starkare olja, det är ju nämligen så att extrationen av olja inte är perfekt direkt, speciellt inte när du gör med blad, så du får inte ren honeyoil utan något mellanting mellan det och hasch. Det följer alltså med mer eller mindre mängd bladrester, gör du på buds så får du mycket mindre sånt och en mer ren olja.

Log in to reply.