Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj 100 LowSnow frön till högstbjudande!(Slut)

  • reaper

    Member
    2007-10-24 at 13:43

    @Atrox wrote:

    @Spixx wrote:

    så du menar att han [Keltan] uppfann LowSnow?!

    Just! Hur svårt kan det vara att använda sökfunktionen och läsa på lite grann? Och hur lätt tror du det är att förädla fram er egen (internationellt känd) strain?

    Dom hära fröna från kelta låter som något dunder bra?!
    Men om ni frågar mig så kom jag åt såna LS jag gav dom till en vän som skulle där efter kläcka dom o smaka på denna blomman.
    Men tyvärr så kläcktes ingen av dessa fröna så jag skickade ett PM till kelta fick aldrig något svar. Men de är skit samma för mig, det hade varit roligt o smaka på denna blomman så man kan liksom sägar i vilken klass den ligger i.

    lycka till med din försäljning Spixx du har all rätt att göra och sälja dom fröna som alla andra frön som köps och säljs här på forumet.

  • reaper

    Member
    2007-10-24 at 14:24

    Bra och snabb leverans! :)

  • Spixx

    Member
    2007-10-24 at 15:13

    @dunka wrote:

    @Atrox wrote:

    @Spixx wrote:

    så du menar att han [Keltan] uppfann LowSnow?!

    Just! Hur svårt kan det vara att använda sökfunktionen och läsa på lite grann? Och hur lätt tror du det är att förädla fram er egen (internationellt känd) strain?

    Dom hära fröna från kelta låter som något dunder bra?!
    Men om ni frågar mig så kom jag åt såna LS jag gav dom till en vän som skulle där efter kläcka dom o smaka på denna blomman.
    Men tyvärr så kläcktes ingen av dessa fröna så jag skickade ett PM till kelta fick aldrig något svar. Men de är skit samma för mig, det hade varit roligt o smaka på denna blomman så man kan liksom sägar i vilken klass den ligger i.

    lycka till med din försäljning Spixx du har all rätt att göra och sälja dom fröna som alla andra frön som köps och säljs här på forumet.

    Tack för orden. iaf nån som inte trycker ner en här i forumet!

  • stonk

    Member
    2007-10-24 at 16:26

    Det handlar inte om att någon försöker trycka ner dig, utan för att du tar högre priser för en strain än till och med strainens skapare gör. Schisch.

  • reaper

    Member
    2007-10-24 at 17:55

    @stonk wrote:

    Det handlar inte om att någon försöker trycka ner dig, utan för att du tar högre priser för en strain än till och med strainens skapare gör. Schisch.

    Lägg NER!. Nu räcker det, jävla fjanteri. Spixx vill sälja lite bönor och om du tycker att han är dyr köp av någon annan och sluta mobba.
    De här börjar bli rena barnnivån, helt seriöst, skärpning nu. trött samnt alltså. :stfu:

    kram till er alla andra

  • keltan

    Member
    2007-10-24 at 17:58

    Nu tycker jag det börjar gå väldigt mkt offtopic i denna tråd, låt spixx sälja sina frön. Uppskattar att mitt namn nämts men nu låter vi det stanna där så att försäljningen kan fortgå.

    Spixx har all rätt att sälja sina snowlow x snowlow

    Men för er som är intreserade så förblir inte strainen sig lik om man bara fortsätter att korsa snowlow x snowlow. Den ursprungliga mamman är inte autoblommande men den har autoblommande gener i sig vilket gör att nästa fröskörd jag gör kommer att vara med en snowlow hane som jag valt ut som pollinerar min gumma. Har dock inte haft möjlighet att starta frösättningen än så svårt att säga när jag kommer att ha något till salu, eller vad resultatet blir. Men innan sommaren kommer så skall det finnas frön av detta slag och även en odlingsraport på dem så jag kan garantera autoblom och besvara alla frågor ni kan tänkas ha tills dess…. :hippie:

  • gipzy

    Member
    2007-10-24 at 19:42

    @Keltan wrote:

    Nu tycker jag det börjar gå väldigt mkt offtopic i denna tråd, låt spixx sälja sina frön. Uppskattar att mitt namn nämts men nu låter vi det stanna där så att försäljningen kan fortgå.

    Spixx har all rätt att sälja sina snowlow x snowlow

    Men för er som är intreserade så förblir inte strainen sig lik om man bara fortsätter att korsa snowlow x snowlow. Den ursprungliga mamman är inte autoblommande men den har autoblommande gener i sig vilket gör att nästa fröskörd jag gör kommer att vara med en snowlow hane som jag valt ut som pollinerar min gumma. Har dock inte haft möjlighet att starta frösättningen än så svårt att säga när jag kommer att ha något till salu, eller vad resultatet blir. Men innan sommaren kommer så skall det finnas frön av detta slag och även en odlingsraport på dem så jag kan garantera autoblom och besvara alla frågor ni kan tänkas ha tills dess…. :hippie:

    Keltan, nu förstod jag inte riktigt.. Menar du att dessa snowlow som säljs i denna tråden inte är 100% autoblomm? Eller förstod jag någonting helt knasigt?

  • keltan

    Member
    2007-10-24 at 20:36

    @GipZy wrote:

    Keltan, nu förstod jag inte riktigt.. Menar du att dessa snowlow som säljs i denna tråden inte är 100% autoblomm? Eller förstod jag någonting helt knasigt?

    Nejdå nog är dessa säkert autoblommande förutsatt förståss att båda föräldrarna var snowlow men det låter juh som dom var det. Därimot finns det mkt stor risk att potens osv sjunker efter varje generations inavel. Såvida man inte selektivt avlar och tar den potentaste x potentaste osv. Random inavel gör oftast att man bara får sämre å sämre gräs, mer liknande vildhampan som finns där ute. Även om autoblom genen är kvar, så är det endå inte samma sak.

  • Spixx

    Member
    2007-10-25 at 15:05

    @dunka wrote:

    Lägg NER!. Nu räcker det, jävla fjanteri. Spixx vill sälja lite bönor och om du tycker att han är dyr köp av någon annan och sluta mobba.
    De här börjar bli rena barnnivån, helt seriöst, skärpning nu. trött samnt alltså.

    Tack. skönt att nån förstår.

    Keltan. hoppas du inte tar illa upp eller nått. du har ju varit ett huvudämne i hela forumet. Ha d nice

  • keltan

    Member
    2007-10-25 at 16:18

    @Spixx wrote:

    Keltan. hoppas du inte tar illa upp eller nått. du har ju varit ett huvudämne i hela forumet. Ha d nice

    Nej tar verkligen inte illa upp du har all rätt att sälja fröer till vilket pris du vill. Så länge du inte hävdar att det är mina frön du säljer, men de gör du juh inte.

    Lycka till :hippie:

  • Spixx

    Member
    2007-10-29 at 16:30

    Ska bara säga att det finns fröer kvar om det är nån som är intresserad :D

  • Spixx

    Member
    2007-11-04 at 09:33

    eftersom det har varit sånt tjafs om mina priser får jag ge med mej å sänka dom lite.
    Fröna kostar nu 150kr för 10st sen blir det billigare ju mer man köper.

  • reaper

    Member
    2007-11-05 at 15:04

    Du har pm mannen! Höres!

  • poXoZ

    Member
    2007-11-06 at 13:38

    Du har pm från mig med! :)

  • reaper

    Member
    2007-11-06 at 13:51

    Kolla dina pm mannen! Så har du snart sålt vartenda litet frö du har!

Page 4 of 6

Log in to reply.