Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj 100 LowSnow frön till högstbjudande!(Slut)

  • reaper

    Member
    2007-12-07 at 21:35

    Du har PM!

  • green_finghaz

    Member
    2007-12-14 at 15:50

    vart är mina frön spixx? jag borde väll ha fått dom nu??

  • reaper

    Member
    2007-12-19 at 02:27

    Hmmm.. Jag beställde mina för 2 dagar sen.. och du har inte svarat eller sagt nått sen jag satte in pengarna? Inte lönt att du försöker med nått skit nu, alla ser ju detta.. Men om det är ett misstag o dom redan e på väg så säger jag förlåt.. Peace

  • reaper

    Member
    2007-12-19 at 08:05

    Varför försvann mina inlägg i denna tråden från igår?
    När jag skrev: Var är mina frön, varför har dom inte kommit och varför har du inte svarat dom sen jag satte in pengar för 3 dagar sen? Jag tror han blåser folk.. Har ni andra fått frön?

  • reaper

    Member
    2007-12-19 at 14:30

    @Gaston wrote:

    Varför försvann mina inlägg i denna tråden från igår?
    När jag skrev: Var är mina frön, varför har dom inte kommit och varför har du inte svarat dom sen jag satte in pengar för 3 dagar sen? Jag tror han blåser folk.. Har ni andra fått frön?

    Jag fick mina på 2-3 dagar, och andra på forumet har köpt från honom innan har fått dem. Tror bara det är lite stressigt nu i juletider och allt, dels för honom/henne och dels för posten.

    Nu är detta bara min hypotes :)

    God jul :hemp:

  • spixx

    Member
    2008-01-03 at 16:21

    Det finns ca 100 LowSnow frön kvar.
    Är det någon som är sugen på att köpa alla?
    Kom med bud (inga skambud tack)

    Mvh //Spixx

  • snoris

    Member
    2008-01-03 at 19:02

    Pm.

  • snoris

    Member
    2008-01-15 at 09:22

    Frön har kommit! Tackar Spixx.

  • spixx

    Member
    2008-01-16 at 09:51

    Fröna är slut!

  • reaper

    Member
    2008-06-15 at 18:13

    @Keltan wrote:

    @Spixx wrote:

    Keltan. hoppas du inte tar illa upp eller nått. du har ju varit ett huvudämne i hela forumet. Ha d nice

    Nej tar verkligen inte illa upp du har all rätt att sälja fröer till vilket pris du vill. Så länge du inte hävdar att det är mina frön du säljer, men de gör du juh inte.

    Lycka till :hippie:

    HUr gåR dEt MeD bÖnoRna??

Page 6 of 6

Log in to reply.