Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj 100 LowSnow frön till högstbjudande!(Slut)

  • reaper

    Member
    2007-09-24 at 11:24

    vilka korsningar finns det i strainen?

    mvh

  • reaper

    Member
    2007-09-24 at 13:47

    Jag är absolut intresserad av Lowsnow-frön:D

    MVH

  • reaper

    Member
    2007-09-25 at 07:04

    Keltan tog 15:-/frö vilket är ett rimligt pris om den som fröodlar har erfarenhet och kunskap om hur man skall gå tillväga. Det hade Keltan, det verkar inte du ha. Keltan hade ett urval på 200 istället för dina 18, han hade lagt sju generationer på att stabilisera strainen (då är vi uppe i över 1000 plantor).
    Tänk till igen. Dina frön kanske inte är värda lika mycket som Keltans??

    Jag skulle inte köpa frön av någon som fröodlar på bara 18 plantor…
    Och jag skulle aldrig själv ta betalt om jag fröodlade på det viset..

  • reaper

    Member
    2007-09-25 at 07:26

    Keltan.
    Det är han som är storpappan till LowSnow…
    Och han har stort förtroende för sina kunskaper.

    *kramar om Keltan*

    C.

  • reaper

    Member
    2007-09-25 at 09:48

    @damj wrote:

    Keltan tog 15:-/frö vilket är ett rimligt pris om den som fröodlar har erfarenhet och kunskap om hur man skall gå tillväga. Det hade Keltan, det verkar inte du ha. Keltan hade ett urval på 200 istället för dina 18, han hade lagt sju generationer på att stabilisera strainen (då är vi uppe i över 1000 plantor).
    Tänk till igen. Dina frön kanske inte är värda lika mycket som Keltans??

    Jag skulle inte köpa frön av någon som fröodlar på bara 18 plantor…
    Och jag skulle aldrig själv ta betalt om jag fröodlade på det viset..

    Exakt. Folk betalar dagligen överpriser på skitfrön som kommit till av både okunskap samt snålhet pga dom inte ville slakta hanarna.

  • herr-j

    Member
    2007-09-25 at 19:19

    @triple5 wrote:

    @damj wrote:

    Keltan tog 15:-/frö vilket är ett rimligt pris om den som fröodlar har erfarenhet och kunskap om hur man skall gå tillväga. Det hade Keltan, det verkar inte du ha. Keltan hade ett urval på 200 istället för dina 18, han hade lagt sju generationer på att stabilisera strainen (då är vi uppe i över 1000 plantor).
    Tänk till igen. Dina frön kanske inte är värda lika mycket som Keltans??

    Jag skulle inte köpa frön av någon som fröodlar på bara 18 plantor…
    Och jag skulle aldrig själv ta betalt om jag fröodlade på det viset..

    Exakt. Folk betalar dagligen överpriser på skitfrön som kommit till av både okunskap samt snålhet pga dom inte ville slakta hanarna.

    Eller som jag själv som kommer att vara med i OG nästa år vist jag säljer frön men det är för att man vill väl ha något för allt slit

    Regards

  • Spixx

    Member
    2007-09-25 at 20:41

    detta är första gången jag gjorde en fröodlig. tyckte det verkade smartast att göra så för då har jag frön till ett par odlingar framöver.. sen om folk vill köpa är det upp till dom.. jag tvingar ingen.. jag menar jag fick ju betala för mina frön som jag odlade på så jag tänker ju inte skänka bort mina nu.. eller är det fel av mej?

  • reaper

    Member
    2007-09-25 at 20:48

    Jag är intreserad och givetvis ska du inte ge bort fröna.

    Jag har blitt kär i af. Vill få tag på så många sorter som möjligt=)

  • herr-j

    Member
    2007-09-25 at 22:31

    @Spixx wrote:

    detta är första gången jag gjorde en fröodlig. tyckte det verkade smartast att göra så för då har jag frön till ett par odlingar framöver.. sen om folk vill köpa är det upp till dom.. jag tvingar ingen.. jag menar jag fick ju betala för mina frön som jag odlade på så jag tänker ju inte skänka bort mina nu.. eller är det fel av mej?

    Absolut inte

    Regards

  • reaper

    Member
    2007-09-25 at 22:51

    @damj wrote:

    Keltan tog 15:-/frö vilket är ett rimligt pris om den som fröodlar har erfarenhet och kunskap om hur man skall gå tillväga. Det hade Keltan, det verkar inte du ha. […] Tänk till igen. Dina frön kanske inte är värda lika mycket som Keltans?? […]

    Word! Jag föreslår att du tar 100 kr för 10 fröer (högst).

  • reaper

    Member
    2007-09-26 at 06:31

    ..

  • ozan

    Member
    2007-09-28 at 06:04

    Jag är intreserad

  • gipzy

    Member
    2007-09-28 at 11:12

    Blir det billigt så kommer jag antagligen slå till direkt med kanske 20-30 stycken :)

  • reaper

    Member
    2007-10-04 at 13:21

    Jag är också intresserad.

  • reaper

    Member
    2007-10-14 at 14:15

    PM

Page 2 of 6

Log in to reply.