Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken BBBOG v2.0 – [LowRyder X / Ak47] [200w LE] [Small] [Skördad] Reply To: BBBOG v2.0 – [LowRyder X / Ak47] [200w LE] [Small] [Skördad]

  • doctordoom

    Member
    2011-07-11 at 14:57

    @BH: Dom växer väldigt dåligt på höjden, men dom blir bredare och bredare för varje dag!

    UPDATE! Första kartongen borta!

    Bambi: 21 dagar
    Övriga: ~17 dagar

    Idag tog jag bort den första kartongen! Väldigt kul att det gått så pass bra som det ändå gjort. Stort tack igen till både ProGrow (Ziad) och NS (NordenSeeds) som donerat näring och frön :)

    Kanske börjar dom växa lite på höjden nu :D Dom verkar bli riktiga buskar.

    Nu har dom växt på som fan :) Dom börjar se väldigt bra ut. Fast verkar inte som PET flaskorna mår något vidare. Funderar nästan på att vända mig till sjukstugan. Men dom fick sin andra dos näring idag så hoppas på att det styr upp skeppet :) Annars håller sig allt inom ok ramar.
    RH%: ~40/~60
    Temp: 25c/32c

    Bilder:
    Familjen!

    Bambi

    PET flickorna som inte verkar må så bra :/ Fått information om att den lime gröna färgen bladen har KAN bero på kväve (N) brist… Eller är det något annat?

    ROOTS!

    Det som jag fundera på att dra över till sjukstugan är Bambi, ser dock ut som en simpel brännskada (väldigt lätt). Men den tappar också dom nedersta bladen. Bladen blir först lime gröna, sen gula och sen faller av. Det är bara dom absolut nedersta bladen dock, så frågan är om det är värt att oroa sig?