• mad_hatter

    Member
    2010-01-02 at 13:48

    Brukar man inte använda nät vid sog med? Nu måsta jag missat något totalt 😯

    Jag hade jättegärna väntat 1månad och fått den settupen jag vill ha men måste få undan min planta som jag har nu. P.g.a folk inte kan hålla käfft och snackar förjävla mycket 👿

    jasså är lysrör såpas bra :) Men lysrörs amaturer borde man kunna fåtag i ganska billigt och modda dem för att de ska komma in :) Ska kika lite på nätet om jag hittar något till ett bra pris :)

    EDIT: om man skulle ta en lysrörs armatur och plocka isär den för att sedan bygga in den i mitt skåp, vet att mina föräldrar har amarturer med de är förstora så undrar om man kan koppla in ett svagare rör sedan? vet ej watt på den men den är nog ca 36w men kan jag kopplain ett ex 16w rör i den? känns inte som de men ville fråga.

    EDIT2: Läste din lysrörsguide cthullu den löste många frågor angående lysrör, har hittar bra armaturer jah har tänkt köpa och köra overdrive med, nu ska jag bara hitta bra rör med, funderar på 3000K nu första vändan iaf de är ju lätta att byta ut. Men du föredrar 3000K helavägen va, och din erfarenhet känns som något man värkligen kan lite på =)
    Blessnes