Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Odla på en Ö Reply To: Odla på en Ö

  • nolltv

    Guest
    2011-12-13 at 20:07

    Jag kommer nog köra på strain från tanska här på forumet, möjligtvis typhoon eller om det finns någon annan spännande. Sen kommer jag även ha några AF plantor som ska bli en lite tidigare skörd. Jo man kan komma upp i större siffror än det jag sa men det skiljer nog mer i yield beroende på odlaren än strain.
    Jag kommer personligen räkna med 10-15g per planta även om jag anar att det blir en del mer men det är mest för att inte bli besviken. Allt över är en god bonus. Man vet inte om några plantor blir fuckade eller nått.

    Jo plastbacksidén är nått jag funderar på själv. Det väger inte så mycket dessutom är det smidigt att jobba med tror jag. Kör man 6 plantor i en back (~3 honor) Så kan man ha ett par stycken.

    Du har inte funderat på att ha mer än 1 odlingsställe? Kanske ett backup-ställe ifall du skulle ha total otur med det primära stället?

    Man längtar så jävla mycket efter sommaren när man funderar på alla möjligheter, tyvärr blev mitt ställe upptäckt denna sommaren så måste hitta nytt vilket är sjukt besvärligt.

    Peace :)