Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling val av belysning? Reply To: val av belysning?

  • grodan

    Member
    2008-07-24 at 16:58

    Nice dawe :P
    tack för tipsen.
    Mindre bordsfläkt hade jag dock redan investerat i 8)
    Dock kan jag inte borra massa i min garderob. hyresrätt med garderoberna inbyggda i väggen 😥 men ska nog investera i en garderob från ikea eller nåt senare som man kan modda lite som man själv vill. Just nu går tempen upp till 35 grader om jag har dörrarna stängda :( men så länge dom e uppe så håller det sig runt 26-27 grader. Så ett rejält utsug och luftfuktare och ny garderob är nog nummer ett på nästa inköpslista.

    Så här blev det iaf. kommer några bilder.
    Hon är ingen direkt skönhet som vuxit upp nu då hon som sagt stått i ett fönster första delen av uppväxten med ganska lite sol och för lite kärlek. förhoppningsvis får jag ut något av det :) Har 2 st nya på gång. en ak-47 som är 2-3 dagar gammal och en bubbelgum som är satt igår. förhoppningsvis jag sätta dom i blom samtidigt :) Har blivit lite knasigt när ak grodde mycket snabbare.

    så här såg det ut först för ca 6-7 dagar sedan:

    Och bilder från idag:

    något mörkare bild.

    lilla ak-47an som är på väg.

    .

    fred!
    edit: va tror ni om en sån här i en garderob? Något att ha eller bara skräp? http://www.witre.se/aircooler-cf130_MOD20893.html