Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Vegtid på sticklingar? Reply To: Vegtid på sticklingar?

  • reaper

    Member
    2010-03-17 at 16:07

    Som Wayne säger, snöret.
    Det jag kan känna som en giv är att klonen skall vara stark (se frisk ut) och om utrymmet, lampa etc ger dig the åppertunety så vegga dom gärna 2-5 veckor.
    Nu dristar jag iof, dels när det just gäller snöret, men också vad proffsen ger.
    Jag har iaf gjort så med mina kloner en gång.Poängterar att det var högt i tak och att mitt psyke klarade av detta enorma,,,, denna upplevelse.Sticklingar går att arbeta med.Binda ner och träna i olika ställningar 😉 Dom gillar massage och naturligtvis kärlek.
    Jag vet som sagt inte 100, men jag vet att en del av mina sticklingar blev nog veggade 6-9 veckor.Har lite med att göra med deras morsor 😆

    Hur länge brukar det dröja från att man tagit en stickling tills den börjar växa bra?

    Från 1 dag till skörd.Det brukar ta den tid det tar.Meeeeeeeeeeeeeeen ett snöre kan va långt.En del växer inte bra ju och då får man ju kasta dom ju.Och det är ju inte roligt ju.Men annars så kanske klonen börjar repa sig efter 1 dag- ett par veckor.Och då brukar dom ta fart.