• reaper

    Member
    2007-04-26 at 13:58

    Jag tycker att ni skall gå ut med att ni söker medlemmar till Normal igen. Normal har varit så statiskt och folk som verkligen kan vara intresserade kanske inte har hört av sig pga detta. Tips är att skicka PM till ‘yonny’ på Flashback som styrt med Overgrow. Den killen verkar vara riktigt aktiv. Försök att tydligt gå ut med att ni söker styrelsemedlemmar som vågar skylta med sina namn. Normal har länge framstått som en liten passiv elitklubb som varken släpper in eller ut någon eller informerar om sina förehavanden, och till att börja med måste ni jobba på att tvätta bort det ryktet för att få in medlemmar. Nyhetsbrevet är bra början :) Tycker det är jättekul att C tar tag i saker och ting och att det börjar röra på sig. Kudos till andra som gör saker mer i bakgrunden också naturligtvis.

    Angående GMM: Själv tänker jag försöka sätta upp lite affisher i min hemstad, och förhoppningsvis kommer en lite donation snart också. Jag jobbar också på att uppmärksamma massorna på GMM på annat vis, men det går tyvärr inte så bra…