Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Stark mat Reply To: Stark mat

  • jultomten

    Member
    2009-08-25 at 16:23
    Tumstock wrote:
    Jag odlar egen habanero och spansk peppar för just det här syftet, att det sedan är gott till det mesta är ju också ett stort +.

    Har också gjort någonting liknande men det var inte chili utan tårgas.
    Jag gick helt enkelt och pissade efter masktätningsprovet under min värnplikt, det som sedan utspelade sig blev legendariskt och någonting som det fortfarande talas och skrattas om bland de som jobbar i försvarsmakten 😡

    Jag kan erkänna att jag faktiskt skrek som en liten flicka och det kom tårar också 😳

    Haha, hörde av en kamrat att de faktiskt varnar för detta i sammanhang med masktätningsprovet nu :) Hurvida det faktiskt stämmer eller inte vet jag ej, kanske är det du som är ansvarig för att det tas upp? :)

    Kul att se att fler är glada i stark mat, själv älskar jag allt vad pepparfrukter heter och har just plockat in en planta som fått stå i skuggan i ett mjölkpaket under hela sommaren, knappt vuxit något och just börjat blomma. Hade helt enkelt inte plats i växthuset för ännu en chiliplanta. Nu ska den få samsas med de andra växterna under HPS:en :)