Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj Fm X wydn, arjans haze #1 och Arjans haze #2 Reply To: Fm X wydn, arjans haze #1 och Arjans haze #2

  • joker_the_toker

    Member
    2007-06-20 at 14:47

    @dr_nooby wrote:

    Hej,
    Vet inte så mkt om fm x wydn.

    Du verkar vara mån om att hitta autoblommande/kort blomtid/lågvuxna plantor? Då är haze kanske inte riktigt vad du letar efter?

    Njae, jag är inte mån om att hitta en kort och autoblommande strain, det verkade bara intressant. Skulle bara vilja ha en sjyst Sativa såsom ssh eller nått liknande.

    Arjan’s Haze:ar är inte direkt kända för att ha kort blomtid eller bli kortvuxna, iallafall. Räkna med 13-20 veckor i blom beroende på hur tur du har med dom individuella fröna (hos många haze:ar brukar det vara stor skillnad på phenos) och hur bra din odling går (icke optimala odlingsförhållanden ger längre blomtid).

    Jag har odlat Arjans Haze #2 förut men snuten kom och tog dom, så dom blev inte klar. Det e därför jag vill ha nya som jag kan teströka. Jag vet att det är lång blomtid på haze. Det finns en kort haze som heter arjans haze #3, det ska tydligen vara den kortaste som finns.

    Om du står ut med lång blomtid och har högt i tak eller bra utrymme för nedbindnig, då är det mums med haze, dock.

    Tror att du kan kolla på Arjan’s andra hazear också. Det finns nån med något kortare blomtid och någon som sägs vara kortvuxna för sativor.

    Lycka Till!
    /n

    Men tack för infon som jag redan hade :D 😉
    Hade gött.
    Fridens