Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken VV’s Chronicxlsd ScroG 400w LE [77 dagar]SKÖRDAT! 93g

  • reaper

    Member
    2008-08-29 at 18:50

    Aahh Fina säger jag bara
    ;)

  • reaper

    Member
    2008-08-30 at 00:41

    Jag uppskattar tips och idéer, men att komma och säga att det ser “knullat” ut från en person som inte varit medlem på SC särskilt länge…. det kan jag vara utan =)

    Problemet med att läsa vad folk skriver på nätet är ju att man omöjligen kan veta vilka intentioner den ena har eller i vilket sinnestillstånd han har när han skriver. Nästan lika omöjligt är det ju att låta bli att tolka in det man läser och känna åt den ena parten. Att tillskriva någon en känsla som den kanske inte ens har.

    Ja ja skit i det.

    Det är ju sant som du säger att mer ljus ger större buds, något som också ger större buds är ju utrymme att växa på. Något som ger mindre buds är ju trängsel. Och eftersom du har ett så begrännsat utrymme skulle jag iallafall utnyttja hela nätet för att få lika många och lika stora/om inte större buds pga mer utrymme o mer luft o mer träffyta per kvadratmillimeter planta för ljuset i mitten och några mindre buds längs kanterna.

    Men det är bara jag. Visst jag är ingen expert på cannabis odling men jag har erfarenheter av ekologisk odling av frukt och grönsaker på kommersiel nivå både i växthus och friland plus att jag har en trädgårdsmästare utbildning i ryggsäcken. Kan inte tänka mig att cannabis skulle skillja sig märkbart rent biologiskt från resten av vår flora.

    Jag skrev det förut tycker det är kul att du kör och det gör jag fortfarande forstsätt som du gör. Jag har lärt mig massor av dessa bildtrådar som ni postar om inte annat.

  • virvelvind

    Member
    2008-09-07 at 19:49

    helgupdate, v5

    lukten påminner om övermogna jordgubbar, och det är ljuvlig att kela lite med dom för att sedan lukta på fingarna

    mr. Sol

    en sorgmyggas syn. En aning klena stammar, men men

    gruppfoto

    närbild

  • reaper

    Member
    2008-09-07 at 20:03

    nä nu vill jag ha djungelvrål :(
    fint iaf :)

  • rexel

    Member
    2008-09-07 at 21:46

    så jävla vackert.

    enkelt,rent o snyggt.

    mer av dig tach :)

  • reaper

    Member
    2008-09-07 at 22:53

    Vackert !!

    Bless !

  • Weedzor

    Member
    2008-09-08 at 08:18

    Väldigt snyggt =)

  • Tumstock

    Member
    2008-09-08 at 12:06

    Fan :)

    Det ser så snyggt och cleant ut att jag blir tårögd! 😳
    I den här tråden ser man verkligen hur mycket man utnyttjar ljuset när man xcrogar.

    Lycka till i fortsättningen!

    Mvh Tumstock

  • reaper

    Member
    2008-09-08 at 13:28

    Det går ju från klarhet till klarhet :)

    Blir det hummer-mackor denna gång ? (tänker på din förra odling)
    M.V.H

  • virvelvind

    Member
    2008-09-08 at 15:16

    haha härligt med respons, tackar och bugar =)

    tyvärr palmer, tänkte sula upp en bonusbild på min feta hemmaluade pizza med majja+oregano men tänkte att ingen skulle vara så intresserad av mina enkla maträtter =)

  • reaper

    Member
    2008-09-08 at 16:34

    alltid kul me hemma lagat specielt pizza som inte alla lagar hemma varje dag :) Jag ser gärna va du har lyckats med :D

    Bless

  • virvelvind

    Member
    2008-09-14 at 18:55

    helgupdate åter igen =)

    min lilla veggkammare

    blueberry, 2st som är väldigt skumma..

    the good stuff


    tack!

  • reaper

    Member
    2008-09-14 at 20:16

    Greetings !
    Jag Ser Dig .
    Du har bytt Avatar, så jag har missat denna tråd . Brukar följa dig,(reflektorn) . Nice!!
    Undrar: I början ser man att dina torvbricketter? sticker upp, fyller du inte upp med jord längs stammen ?

    Lev&Lär

  • reaper

    Member
    2008-09-14 at 21:43

    @virvelvind wrote:

    helgupdate åter igen =)

    blueberry, 2st som är väldigt skumma..

    tack!

    Haha du måste skämta? Har dom blivigt klonade i ett kärnkraftverk eller?

    😆

  • virvelvind

    Member
    2008-09-15 at 15:27

    Stonehead: nja jag tänkte som så är, om jag sätter bricketten lite högre upp så får rötterna ytterligare lite extra plats att växa på =)

    Knarkhund: fråga mig inte vad som hänt, dom är lika gamla men den lilla verkar inte vilja växa som den andra, som verkar må bra..
    Det är från frö och oddsen att få 2st var ju skumt, den stora freaken luktar riktigt mycket till skillnad från dom andra. Planen är att få en BB moder, så hoppas att någon blir en hona ;)

    BB-SCROG nästa!! 😈

Page 3 of 7

Log in to reply.