Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Musik, film och livsstil Uppsala Reggae Festival 2004 !

  • reaper

    Member
    2004-04-13 at 14:20

    Visst kommer man va där, förra året va helt underbart.. :)

  • reaper

    Member
    2004-04-13 at 16:10

    Ja, självklart kommer man dit.

    Musik och gemenskap i stora doser 8)

  • Legalize Marijuana

    Member
    2004-04-14 at 01:02

    Hur är det med ordningsmakten på festivalen?
    Måste man smita iväg en bit för att tända sig en lådda?

  • reaper

    Member
    2004-04-14 at 07:48

    Har rökt öppet alla gånger jag har varit på festivalen.. För 2 år sedan så tog dom 2 st, Varav en va kraftigt påverkad av Rohypnol (såg han själv, kunde knappt gå) , Så de e rätt lungt enligt mej..

  • Token

    Member
    2004-04-14 at 09:26

    Förra året plockade det rätt mycket folk, inte ens i närheten av vad de kunde ha plockat men iallafall.

    //t0k

  • reaper

    Member
    2004-04-14 at 14:42

    Satt och rökte vid scen, på camping sen gick folk runt med joppar i mungipan titt som tätt och såg aldrig nån gripas, hörde bara om det i efterhand så det kan tyckas att det är mindre nojjigt än annars.

  • reaper

    Member
    2004-04-15 at 09:30

    Fan det blir tight för mig och mina polare eftersom vi ska på Auguastibuller helgen vecka 31 sedan ska vi till medeltidsveckan och sedan ska jag försöka övertala dom att vi skla på Uppsalareggeafestival :D

  • reaper

    Member
    2004-04-15 at 15:13

    Fenrisulven, Har inte själv upplevt Augustibuller vilket många tycker är tråkigt att det ska frontalkrocka med årets upplaga av URF, men kom till URF.. kom igen nu.. :)

  • Lone_Ranger

    Member
    2004-04-15 at 19:20

    Polisen omhändertog 20 personer för cannabis av ca 5000 besökare.

  • reaper

    Member
    2004-04-20 at 21:50

    Jag har vart på Augustibuller tre gånger och på uppsala reggae en gång, mycket trevligare stämning på Uppsala(fastan man blev rejält utittad, blängsylt var tydligen gratis åt alla rastas!) men om man gillar 14-åriga mäskpunkare så borde man gilla augustibuller. Så mitt tips är att strunta i augustibuller och åk till uppsala reggae istället.

    Vi hade en liten träff förra året, det var mysigt

  • reaper

    Member
    2004-04-20 at 21:58

    Ingen som sitter på insider-info om vart årets upplaga går av stapeln?

    Får höra massa skumma grejer just nu..

  • reaper

    Member
    2004-04-21 at 16:18

    Klart man skall dit. Skulle vara lite kul att få sätta lite ansikten på nicken härifrån också.

  • Token

    Member
    2004-04-21 at 18:22

    @Fenrisulven wrote:

    Fan det blir tight för mig och mina polare eftersom vi ska på Auguastibuller helgen vecka 31 sedan ska vi till medeltidsveckan och sedan ska jag försöka övertala dom att vi skla på Uppsalareggeafestival :D

    Augstibuller börjar dagen efter URF slutar har jag hört.
    Vi skall försöka plocka båda festivalerna.

    //t0k

  • reaper

    Member
    2004-04-21 at 21:21

    Dom har lagt festivalen samma dagar som urkult..
    Att dom inte kollar upp när andra festivaler är.
    Så kan dom få mer folk å mer folk leder till bättre artister och större festival..
    Men den har sin charm..

    ska lätt ditt.. Den är ju hel soft.. Bara sköna lirare.

  • reaper

    Member
    2004-04-21 at 21:37

    Frågade en kompis som e ganska så insatt i festivalen om vart den kommer att vara i år om den inte va vid Ekeby Qvarn, Han hade hört att Studenternas va ett alternativ, Men inget e spikat än.. De skulle inte va lika kul om den va vid Studenternas, Mitt inne i stan bland alla avgaser..

Page 2 of 8

Log in to reply.