Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Stora utomhustråden 2008

  • onemanarmy

    Member
    2008-06-01 at 19:05

    @MrGrems wrote:

    jag är grymt orolig att Thypoonsen inte hinner blomma elr ens börjar då vi har midnattsol här.,.alltså ljust hela tiden typ.
    nån som har nå bra förslag? ;)
    Pz!

    Köp på dig en 100st snowlowfrön och släng ut ;)

  • reaper

    Member
    2008-06-15 at 15:25

    ..

  • onemanarmy

    Member
    2008-06-15 at 20:20

    @Lubrik wrote:

    Då vart mina 3 typhoons uppkäkade av rådjuren :( Bara att plantera nya antar jag…

    jadå, än är det inte kört…

  • reaper

    Member
    2008-06-16 at 10:15

    ..

  • reaper

    Member
    2008-06-16 at 16:24

    @Lubrik wrote:

    @onemanarmy wrote:

    @Lubrik wrote:

    Då vart mina 3 typhoons uppkäkade av rådjuren :( Bara att plantera nya antar jag…

    jadå, än är det inte kört…

    Jo, jag får nog göra det. Men måste hitta bättre odlingsställe då det vimlar av rådjur och harar här. Funderar på att odla inne i en fårhage, dit in kommer inga djur. Men fårhagen är tom för tillfället och man vet ju inte om dom kommer köra hit några får i sommar. Annars är det en bra odlingsplats. Helt öppet, mycket sol…

    Är det inte typiskt, så fort man hittat ett kanonställe där inte några människor rör sig så är det redan “taget” utav rådjur. Finns ju dock olika knep för att hålla dem borta, Rå-Väck etc….

  • reaper

    Member
    2008-06-16 at 18:03

    ..

  • reaper

    Member
    2008-06-18 at 16:01

    vad tror ni om drake haze i zon 3? Hinner de blomma klart om man sätter ut dom om ca 2 veckor? hur stora bör dom vara innan utplanteringen? ca 10cm nu väldigt spinkiga.

  • RodTjur

    Member
    2008-06-18 at 19:44

    Jag har 18 st LR på G, samtliga ska ut om typ en vecka, eller hur gamla ska dom vara innan man sätter ut dom typ?

  • reaper

    Member
    2008-06-26 at 19:52

    kan nån va snäll å hjälpa mig lite ? är det för sent att plantera ut dragon haze i zon 3!? och hur stora behöver dom va för att klara sig i det vilda?

  • stol

    Member
    2008-06-26 at 20:17

    jag tror inte någon slags haze hinner blomma klart i sverige, är inte många strains som gör det. satsa som sagt på AF eller Thyphoon om du vill ha skörd.

  • reaper

    Member
    2008-06-26 at 22:06

    Nej Haze går alldrig i Sverige.
    Rätta mig om jag har fel.
    Men har inte dom väldigt lång blomtid typ 10-12 veckor å mycket sativa i dom.
    Ha det.

  • reaper

    Member
    2008-06-26 at 23:04

    Eh, host, det finns rätt många andra sorter än typhoon och keffa lowryders som går att få klara i Sverige. Beror ju lite på vilken zon man befinner sig i men de flesta som blommar klart inom 10 veckor och som är mögelresistenta ska funka.

    Lowryder, fattar inte ens att nån orkar lägga energi på den skiten.

  • bigbanana

    Member
    2008-06-27 at 05:22

    Drak haze blir klar på 8 veckor.

  • reaper

    Member
    2008-06-27 at 10:11

    JAG VILL SE BILDER!!!

  • Texxer

    Member
    2008-06-27 at 16:27

    Själv har jag satt 8 st Early Girl i backen, förveggade i mitten Maj, sen
    slängde ut dom första veckan i Juni.

    Ska vara runt 8-10 veckor blommning på dessa, så förhoppningsvis så
    blir det lite att puffa på i slutet av September.

    Var ute o tittade till dom idag och inga tecken på att börja blomma ännu,
    men jävlar va dom har växt, runt 50-60cm höga nu o riktigt fina.

    Läste att dom kunde bli upp till två meter, annat än små LR det ;)
    och dessa hinner klart i zon 1 2 3 vad jag har läst.

Page 5 of 5

Log in to reply.