Ett svenskt cannabisforum Forums Lokala forum Swecan Stockholm Stockholmsträff 2009!

  • prozack

    Member
    2009-11-13 at 19:49

    Slutar 16.00 men kan nog flexa lite så jag får lösa det men skicka får du göra iaf :)

  • blanco

    Member
    2009-11-18 at 17:42

    Som nyinvigd känner jag mig manad att ta med en cheescake. :D

    Hur många är det som kommer?

    Edit: Kom på att jag måste ha kakan med mig hela dagen. Så ingen cheescake. Försöker komma på något annat.

  • outdoorfreak

    Member
    2009-11-22 at 22:10

    Synd att inte fler kom i fredags, men vi hade trevligt ändå :) ..

  • fr

    Member
    2009-11-26 at 17:22

    Ja tack för en trevlig träff, ni som var där. :)

    Undrar dock över de som anmält att de skulle komma (skills, Prozac) och de som hade anmält intresse (massabakse, RodTjur, EvilGanja) men ändå inte dök upp. Lite dålig stil tycker jag allt. :?

  • massabakse

    Member
    2009-11-27 at 18:20

    Jag frågade bara Frö i ett PM om mötet skulle hållas i Norrort eller Söderort. Jag förspeglade aldrig att jag skulle komma till mötet. Inga brutna löften från min sida, nej tack.
    Roligt att ni hade trevligt.

    Hälsar
    massa

  • outdoorfreak

    Member
    2009-11-30 at 23:13

    Vid framtida träffar kan vi ju köra med nått OSA liknade. Så att man inte behöver stå att vänta på folk som inte dyker upp.

  • prozack

    Member
    2009-12-04 at 19:57

    Ser gärna en tid senare än 16.00 på en fredag. Jag tror att detta inte borde vara ett problem om det finns ett seriöst intresse för detta. Hoppas jag iaf då jag har otroligt svårt att komma loss innan det.

  • canabiz

    Member
    2009-12-21 at 12:39

    Ledsen att jag missade denna tråd… :(

  • blanco

    Member
    2009-12-21 at 21:09

    Skulle det inte vara skönare med en träff hemma hos någon? Så slipper man loda omkring på stan ❗

    Själv bor jag ju i märsta så då blir det en bit att åka. Men nån måste bo centralare!

  • fr

    Member
    2010-01-04 at 20:20
    blanco wrote:
    Skulle det inte vara skönare med en träff hemma hos någon? Så slipper man loda omkring på stan ❗

    Själv bor jag ju i märsta så då blir det en bit att åka. Men nån måste bo centralare!

    Jag kan tänka mig att åka till Märsta. :)

  • tokuno

    Member
    2010-01-05 at 01:15
    Frö wrote:
    blanco wrote:
    Skulle det inte vara skönare med en träff hemma hos någon? Så slipper man loda omkring på stan ❗

    Själv bor jag ju i märsta så då blir det en bit att åka. Men nån måste bo centralare!

    Jag kan tänka mig att åka till Märsta. :)

    same same :D

  • kattspya

    Member
    2010-01-07 at 21:07

    Jag borde nog ha lite bättre koll på PM och annat tror jag.

  • outdoorfreak

    Member
    2010-01-16 at 10:45

    Jag vill dra ihop en ny träff snart. :D

    Någon som har förslag på vad som tänkas göras, gå på bio, spelning, museum åka hem till någon, u name it.

    MVH

  • skills

    Member
    2010-01-18 at 11:19

    Jag har inte kikat in här på ett tag haft fullt upp med riktigt jobb istället…
    men kan tänka mig komma på träff om det blir nått mer uppstyrt och gärna en lördag lite mer avslappnat jobbar alla vardagar… går gärna på konstmuseum eller nån bra spelning 8)

  • evilganja

    Member
    2010-01-18 at 17:32

    Konst samt UE-utflykter i nedlagda tunnlar-industrier-bostäder tycker jag låter riktigt kul, deltidsfotograf som man är.

    Skulle vara kul att bjuda hem ett gäng till mig också. Bara softa, kolla på film TV-spel och GULDET – snacka skit! 8)

Page 2 of 3

Log in to reply.