Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken skunk haze + skunk original (400wx2 hps) 12/12+uteproj.

  • lillowrider

    Member
    2012-07-05 at 19:51

    PROJEKT 3
    Skunk original

  • lillowrider

    Member
    2012-07-05 at 19:58

    PROJEKT 4
    Utomhus

    Skunk haze
    Typhoon (sådda)

  • lillowrider

    Member
    2012-07-06 at 19:43

    Idag såg jag att det kommit upp typhoons i skogen (projekt 4) jejj:) roligast skulle ju vara ifall man kunde låta allt va där å återkomma i slutet av augusti.. Men lär ju behövas vattnas lite nu å då..

    Någon som odlat typhoon (af) ???
    Nu e d ju inte 100% säkert att det är typhoon men killen som gav mej fröna sa att det var antingen det eller jeppis gold.. Och att efter två veckor e dom i blom och blir klara mkt snabbare än t.ex. lowryder.. Och blommorna blir lilaaktiga!

    Någon som har några idéer??

    TACKSAM FÖR SVAR!

    Bless

  • lillowrider

    Member
    2012-07-07 at 13:35

    Tjoo! Idag var jag och tittade till projekt 4.. (ute i skogen)
    Och det har kommit upp några typhoons och så till min förvåning såg jag att ena skunk hazen hade fått lite pistiller! :) och dom växer så det knakar!

    Fick dock inte så bra bilder men lägger upp ändå!

    Ha de bra!

  • lillowrider

    Member
    2012-07-10 at 06:26

    Hittade antingen häst eller älg spillning en km från skogs plantorna.. Tog än plastpåse å flyttade spillningen till plantorna.. Borde ju göra susen för den som e i blom.. Å thypoonsen oxå!

  • enviousness

    Member
    2012-07-10 at 14:07

    Ser riktigt fint ut :D

    Se till att blanda ut spillningen en smula bara så det inte blir för koncentrerat. Gött jobbat!

  • lillowrider

    Member
    2012-07-10 at 17:00

    Blandade ut den med jorden.. Tackar tackar! Kör en uppdatering här snart på alla fyra projekt.. Har inte varit riktigt nöjd med plantorna så har fixat å trixat med dem.. Toppat, fimmat, lstat, klippt bort för att få nytt å mer skott! Endast plantorna i projekt ett dock! Frid

  • lillowrider

    Member
    2012-07-12 at 12:21

    Lite update då!

    Har blivit väldigt inspirerad av LEDproject.. kör ju själv dock med 2st 400w HPS men jag har tuktat och klippt bort för att få nytt så därför ser dom ut som dom gör, men man märker helt klart skillnad! Nya ska det väntas tills det e klart bara! Det var alltså i projekt ett! projekt 2 har jag tyvärr inte nya bilder på men det kommer! Ska iaf lägga upp två bilder på skogsprojektet! 2 honor identifierade!

  • lillowrider

    Member
    2012-07-12 at 12:24

    Dessa kort togs igår kväll..

  • hajen

    Member
    2012-07-13 at 17:12
  • lillowrider

    Member
    2012-07-13 at 19:07

    Som sagt, har massa projekt pågång, och som många andra på swecan så vill jag experimentera lite, å jag har märkt väldigt stor skillnad på att låta en planta vara helt vs. Stressa den och plocka bort blad osv.. Testa själv, 9/10 gånger så får du mer än dubbelt så mkr nya skott och buds! Det kommer säkert bli stor debatt om detta nu men vi får väl vänta tills slutresultatet helt enkelt.. Sen att jag bor på en ö som aldrig aldrig aldrig finns smoke på gör ju inte saken bättre.. Så jag brukar ha några

    plantor jag plockar på lite för att sedan låta vara.. E säkert fel osv, men hellre lite olja å röka än ingenting.. Hoppas denna gång iaf att jag kommer klara mig fram till skörd och inte klamra mig.. Andra gången jag odlar, men har som sagt 4 projekt samtidigt just nu så tror nog att jag har stora chanser att ha weed så det räcker efter.denna sommar! och den som påstår sig aldrig ha tjuvnypit så vill jag personligen säga, BITE ME, LIAR! ;)

    https://swecan.org//viewtopic.php?t=76479

    LEDproject, du vågade chansa å tukta dina.damer, å de belönade dig stort! Du e en inspiration!

  • lillowrider

    Member
    2012-07-14 at 14:59

    Mina små thypoons har redan visat kön?!

  • trrism

    Member
    2012-07-19 at 20:20
    lillowrider wrote:
    Någon som odlat typhoon (af) ???
    Nu e d ju inte 100% säkert att det är typhoon men killen som gav mej fröna sa att det var antingen det eller jeppis gold.. Och att efter två veckor e dom i blom och blir klara mkt snabbare än t.ex. lowryder.. Och blommorna blir lilaaktiga!

    Jag har lite erfarenhet av just thyphoon. De är inte AF vad jag ha läst och ska inte gå in i blom så snabbt som två veckor. För mina tog det nästan två månader (dock var det utomhus).

    Bilderna på din hermis (som ska vara en thyphoon?) liknar ingen av de thyphoon jag odlat, men det kan såklart variera mycket beroende på omständigheterna. Låter snarare som det är någon annan strain du fått tag på. Men en hermis ser det allafall ut att vara enligt bilderna.

  • lillowrider

    Member
    2012-07-20 at 10:08

    Lite bilder på mina extremt tidigt blommande AF plantor

Page 3 of 3

Log in to reply.