Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Skunk #1|400w Hps| Jord|

  • pipen

    Member
    2014-04-30 at 08:14

    Jäklar i berget vad dom växt! Du kan ge dig själv en stor klapp på axeln, för du har gjort ett bra jobb med tjejerna.

  • hugler

    Member
    2014-05-03 at 06:15

    En skördad, En kvar

    skördad

    ej skördad

    lite buds shots några från igår några lite äldre





    edit.

  • hugler

    Member
    2014-05-16 at 06:00

    Har till slut fått planterat om de tre små bagseedsen, Och kom jusst på att de är två månader gamla (haha)
    Har varit duktigt lat och har bara precis hållt dem vid liv i små 2L krukor.

    Hade lite problem med elektroniken så vart tvungen att byta ner mig till 250watt tillsvidare.

    Tror denna skunken är så långsam för hon utsatts för ljus under de timmar det skall vara mörk

  • thaxix

    Member
    2014-05-16 at 06:44

    ser nice ut hoppas med jag får såna buds

  • tuyrens

    Member
    2014-05-16 at 11:56

    Inte bad för ett bad-rum ;)

  • cthullu

    Member
    2014-05-16 at 14:48

    “foxtails” i budsen! :P

  • hugler

    Member
    2014-05-26 at 14:41

    Nu är båda skunkarna skördade, landade på ungefär 40 gram på båda damerna. Helt okej rus men ingen keeper i min hylla iallfall, då jag föredrar mer cbd rik sativa. Förövrigt rolig och stryktålig strain att odla. Växer snabbt i vegg och sträckte sig precis lagom i blom.

    Skunk #1 får 3 av 5 hits :hemp: :clap:

  • spektakel

    Member
    2014-05-26 at 19:33

    @Hugler wrote:

    Nu är båda skunkarna skördade, landade på ungefär 40 gram på båda damerna. Helt okej rus men ingen keeper i min hylla iallfall, då jag föredrar mer cbd rik sativa. Förövrigt rolig och stryktålig strain att odla. Växer snabbt i vegg och sträckte sig precis lagom i blom.

    Skunk #1 får 3 av 5 hits :hemp: :clap:

    väl genomfört! Bra gjort :) . Några planer för nästa strain?

  • hugler

    Member
    2014-05-26 at 20:38

    Man tackar. Nästa strain blir tanskas mighty freeze. Skall prova på att tämja den vilda outdoor busken inomhus i ett 90 tält, komer bli intressant tror jag. Åtminstone en utmaning. Dock har jag tre bagseedplantor redo att blomma.

Page 3 of 3

Log in to reply.