Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Sexiga stoners 2004

  • draken

    Member
    2004-01-04 at 20:10

    😯 En hårig bringa,stor som en frukostflinga..! Allvar,tyckte det va en rätt schysst bild. E kanske nått som lockar tjejerna,va vet jag.!
    Men vilken månad den skulle passa till,hmmm! 🙄

  • token

    Member
    2004-01-04 at 20:22

    @Dragonfly wrote:

    Men vilken månad den skulle passa till,hmmm! 🙄

    Typisk oktober bild i min värld :)

    //Tok

  • reaper

    Member
    2004-01-04 at 20:29

    Går det bra med bilder på tjejer med?

  • trestor

    Member
    2004-01-04 at 21:04

    Självklart går det bra med bilder på kvinnor :)

  • thaman

    Member
    2004-01-04 at 21:13

    MrTrash: Tycker du är lite fjollig.

    Skulle du inte tycka om dendär håriga bringan imot ditt bröst?

    Jag är inte homosexuell, men visst tycker jag att det är roligt med sådana bilder.

    Är ingen som bryr mig direkt, jag vet vart min penis pekar, dvs imot det kvinnliga könet.

    Kram! 😆

  • swecan

    Member
    2004-01-04 at 21:21

    Både män och kvinnor av alla sexuella läggingar sökes för denhär kalendern. Det är mer en rolig sak en ett onaniobjekt. Eller vad säger du Trestor, eller kanske jag skall kalla dig Mr. Januari nu. 😉

  • reaper

    Member
    2004-01-04 at 21:34

    Vilken bra idé!! får fundera lite så får vi se hur det kommer att bli……

  • reaper

    Member
    2004-01-04 at 21:52

    By the way:

    MrTrash: Trestor försöker i alla fall bidra till den här tråden. Vad du förösker göra vet jag faktiskt inte…
    Du verkar veta en hel del om vad tjejer gillar och inte gillar. Tror verkligen att alla tjejer, bara för att du har dissat den enda killen som hitills vågat visa upp sig, kommer att vilja suga din kuk? Jag skulle inte räkna med det om jag var du. Om du vill vara på ett ställe där det bara är tjejer som visar upp sig tycker jag att du ska utnyttja favoriterna på din webläsare och gå till nån porrsida.

  • unkas

    Member
    2004-01-04 at 23:22

    Hahahaaa, roligaste initiativet hittils! Det lär bli kul o se allt som dyker upp! Får se om några guzzar här kommer me nå bilder åsså. Cool bild btw, 3stor =)

  • reaper

    Member
    2004-01-04 at 23:29

    Blir bra mycket grymmare med grabbar i sköna poser och outfits än en typisk babe-kalender.. Bidrar gärna men det får bli när värmen smyger sig på..

  • reaper

    Member
    2004-01-04 at 23:45

    Denna tråd måste vara den kanske allra mest spännande någonsin! :mrgreen:

    Kom igen alle, für Deutschland! 😈 Nä, jag skojjade, men mer fotobidrag! Jag måste på något sätt lägga in en bild här på mig själv inom kort. Detta kan ju bli skitkul! :D

    Asgrym bild förresten, Trestor! 8)

  • delta-9

    Member
    2004-01-05 at 01:02

    Vad hade ni rökt när ni kläckte den här iden? 😆

    Credz till Trestor för modet att bjuda på sig själv!

    Jag ställer upp… ska bara skörda en 13tums-topp att dölja 12-tumspaketet med 8)

  • reaper

    Member
    2004-01-05 at 01:51

    hm…jag är inte så sugen på att exponera de känsliga trakterna ( jag vill ju inte sabba hela manliga swecans självförtroende) men en mer moderat bild kan jag nog bidra med snart…..kanske……förmodligen….nån gång

  • kimblah

    Member
    2004-01-05 at 04:42

    Roligt initiativ Ashtry! , karma till trestor som ger en förhandsvisning av vad naturen har att erbjuda! :D.

    Kom igen folks, posta mera!

    /Kim

  • bobbysands

    Member
    2004-01-05 at 10:29

    haha, helt klart ett schysst initiativ.
    Nästan så jag får lov att knäppa några bilder på mig själv när jag kommer hem till min egen lägenhet idag efter jul hos föräldrarna.
    Creds till Trestor också för övrigt, tror inte jag kommer kunna övertrumfa dig :P

Page 2 of 29

Log in to reply.