Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj (Endast frön) [S] Utomhus frön: Thyphoon-Nepal-Royal Nepal+nyheter 2012

  • panzarankaaan

    Member
    2011-03-17 at 08:19

    Hejsan jag skulle vilja köpa ett par frön , hur skickar jag pengar , genom brev ? här är min Mail adress [email protected]

    MVH

    PanzarankaaaN

  • billball420

    Member
    2011-03-17 at 10:57

    Läs i första posten. Det blir inte tydligare än så.

  • dodeis

    Member
    2011-03-18 at 09:13

    testade att plantera ut en planta från tanska som jag haft ca en vecka inomhus utan fläkt, den mådde inte så bra och jag hade inte plats till den så jag skicka ut den utan nogåt hopp om att den skulle klara sig. vet inte om det var nepal, nepoalxhindukush eller thypoon men efter en vecka utomhus lever den fortfarande, det har varit minusgrader alla nätter och det har både snöat, haglat och regnat en del dag men den kämpar på!

    vill inte påstå att den växer speciellt mycket men den lever iaf och mår hyffsat bra, vore kul om den klarar sig fram tills de blir lite varmare :) 100% grobarhet hittils. verkar vara väldigt tåliga strains

  • derex

    Member
    2011-03-18 at 15:21

    Fan vad skojjigt det ska bli i sommar! Dom som vill se mer bilder på hur Thyphoon ser ut kan kolla på ducksfoots odling: https://swecan.org//viewtopic.php?t=71888&start=50

  • flapjack

    Member
    2011-03-19 at 10:33

    @dodeis wrote:

    testade att plantera ut en planta från tanska som jag haft ca en vecka inomhus utan fläkt, den mådde inte så bra och jag hade inte plats till den så jag skicka ut den utan nogåt hopp om att den skulle klara sig. vet inte om det var nepal, nepoalxhindukush eller thypoon men efter en vecka utomhus lever den fortfarande, det har varit minusgrader alla nätter och det har både snöat, haglat och regnat en del dag men den kämpar på!

    vill inte påstå att den växer speciellt mycket men den lever iaf och mår hyffsat bra, vore kul om den klarar sig fram tills de blir lite varmare :) 100% grobarhet hittils. verkar vara väldigt tåliga strains

    Så du menar att man skulle kunna gå ut och så frön nu? (zon 2-3)

  • h3mp

    Member
    2011-03-21 at 21:19

    Klockren :) KÖP !!

  • dodeis

    Member
    2011-03-22 at 04:43

    Så du menar att man skulle kunna gå ut och så frön nu? (zon 2-3)

    nä de vill jag inte påstå, jag bor i zon 1 och den vill inte växa typ men den verkar kunna klara sig

  • treskjegg

    Member
    2011-03-22 at 23:02

    Peace fra Norge.

    Fikk noen veldig fine frø idag. :D
    SUPER rask levering og diskreet innpakket. En herlig bonus medfølgte.
    Kjøp!! Alle kvinner og menn i nordens land!!

    Fred på jord :hippie:

  • perpost

    Member
    2011-03-23 at 09:58

    hej
    vill köpa kontant i brev
    har du två sorter kan man få 10 av varje för 10 euoro

    mats

  • perpost

    Member
    2011-03-23 at 10:10

    hej igen
    Är du aktiv fortfarande ?
    pm:om betalning via brev,tack

  • higherthangod

    Member
    2011-03-23 at 10:45

    @DenvitMint wrote:

    Lite dum fråga men har inte hittat något ordentligt svar…

    Vad ska man ha för frimärken om man ska skicka brev till Danmark?
    Är det bara 2st vanliga frimärken som gäller?

    mvh

    12kr frimärke och 1klass klistermärke ska också sättas på kuväret.
    Mvh HTG

  • higherthangod

    Member
    2011-03-23 at 15:57

    Jag beställde Thyphoon frön, brevet skickades iväg på en fredag och kom fram på onsdagen.
    6 dagars leveranstid är ganska snabbt!
    Väl packeterat, gulliga hjärtan på brevet, inga frön skadade, mörka och fina frön + extra frön som jag fick!
    Tveka inte att köpa av Tanska, han är riktigt snäll och seriös säljare! :love:

  • smoked

    Member
    2011-03-24 at 11:22

    Hey,

    funderar också på att beställa från Tanska. Frågan är bara om det verkligen funkar i Zon 5-6 med typhoon?

    Någon som har erfarenhet?

  • bov

    Member
    2011-03-24 at 11:49

    Ingen som odlat Typhoon och rökt? Blir man beng? THC?

  • neige

    Member
    2011-03-24 at 14:52

    @bov wrote:

    Ingen som odlat Typhoon och rökt? Blir man beng? THC?

    Sök för böveln. Finns ju massor exempel i första posten och på förra sidan bl.a… Det är en tålig utomhusstrain så det är ju inte direkt herijuana, men rökat sägs ändå vara ypperligt om man hinner få det någorlunda i tid.

Page 60 of 82

Log in to reply.