Ett svenskt cannabisforum › Forums › Coffeeshopen › Cannabisodling › Professional Grow
Blev kontaktad av PG skulle få 2st 7,4L smartpots som tröst pris! riktigt shysst PG!
11
ok roligt @ganjafarm jo jag har personligen bytt över endast till PGS då det e det trevligadte o vänligaste bemötande jag någonsin fått ,,,,,10+ till PGS.
ja bätre o vänligare instälning får man leta efter …Bigg up till dig Ziad
Hej alla kära Swecan medlemmar
Riktigt kul med så bra respons på tävlingen och att alla blev nöjda. Jag gör mitt bästa för och göra all nöja
Tack för alla snälla kommentarer så får vi hoppas på att det fortsätter
Med vänliga hälsningar
PGS.Hej mina kära medlemmar
Precis som Tazmanian skrev så knyckte dr.haze Vaso krukorna.
Men skyhigh går inte tomhänt för det 😆
Han får 2st Smart Pots 7,4L som tröst prisHoppas alla andra är nöjda och glada.
Med vänliga hälsningar
PGS.@Tazmanian wrote:
@skyhigh wrote:
Ingen verkar ha gjort anspråk på nr5 så jag gör väl det då
Önskar 7l krukor.
jo dr.haze gjorde det.
Fick en fin alla hjärtans dag present idag av professionalgrow, uppskattar verkligen ph-mätaren
Tusen tack!
peace
Psg tänkte kolla när ni får in myco maximum eller om ni har den nu
Tack PGS För finna allahjärtans present av dig värmde väldigt mycket och var otroligt nödvändigt visade det sig när jag mätte vattnet här hemma hela 9.1 i ph phu säger jag bara.
och tack för bonusen i packetet uppskattas otroligt mycket din generositet.
Tänkte bara dela med mig av hur nöjd jag är efter att handlat ifrån Professional grow.
Var ett par produkter som visades sig inte finnas i lager, men det löstes snabbt och bra.
HPS lampan jag ville ha fanns ej, så då fick jag en modell dyrare utan extra kostnadPriserna är ju mycket bra för övrigt.
Jag köpte alla komponenter separat, men blev ändå billigare än vad paketpriserna låg på i många andra butiker.Tror ändå det jag är mest nöjd med är den trevliga och personliga servicen.
Gör mycket för att man ska känna sig trygg i sitt köp.
Helt klart en av de bättre köpupplevelser jag haft när det gäller inhandling på nätet ^^Hej ProfessionalGrow..
Nu är det såhär att jag har på efterhand insett efter jag läst igenom artikeln jag köpte på hemsidan, att det skulle tillkommit “1par Easy Rolls hängare.”
men jag fick ingen sådan grej till lampan? jag har inget större behov av den.. men det står ju ändå att den skulle ha tillkommit.. lite surt.
jag köpte detta “färdigpaket”; http://www.professionalgrow.se/sv/lagenergi-kitt-125w-rod-ink-ref-stick-kontakt
ville bara påpeka det… mvh
@rickesmek wrote:
Hej ProfessionalGrow..
Nu är det såhär att jag har på efterhand insett efter jag läst igenom artikeln jag köpte på hemsidan, att det skulle tillkommit “1par Easy Rolls hängare.”
men jag fick ingen sådan grej till lampan? jag har inget större behov av den.. men det står ju ändå att den skulle ha tillkommit.. lite surt.
jag köpte detta “färdigpaket”; http://www.professionalgrow.se/sv/lagenergi-kitt-125w-rod-ink-ref-stick-kontakt
ville bara påpeka det… mvh
jag kan väl iofs tycka att det är något man lyfter på telefon för att lösa, bara en miss som lätt reds ut och inget surt.
@dudin wrote:
@rickesmek wrote:
Hej ProfessionalGrow..
Nu är det såhär att jag har på efterhand insett efter jag läst igenom artikeln jag köpte på hemsidan, att det skulle tillkommit “1par Easy Rolls hängare.”
men jag fick ingen sådan grej till lampan? jag har inget större behov av den.. men det står ju ändå att den skulle ha tillkommit.. lite surt.
jag köpte detta “färdigpaket”; http://www.professionalgrow.se/sv/lagenergi-kitt-125w-rod-ink-ref-stick-kontakt
ville bara påpeka det… mvh
jag kan väl iofs tycka att det är något man lyfter på telefon för att lösa, bara en miss som lätt reds ut och inget surt.
jo, riktigt så långt tänkte jag inte. ville inte det skulle se ut som att jag satt och sura över missen heller. men tack för att du påpekade det med telefonen, ska slå dom en pling nu.
– gjorde som Dudin sa. Myyycket bra support vill jag påpeka!! Kommer jag i behov av att köpa fler grejer kommer det UTAN TVEKAN att ske från professionalgrow!! Sveriges bästa sida!
problemet blev löst inom 5 minuter. tack igen professionalgrow!
Hej alla kära medlemmar.
Ni ska veta att det känns otroligt kul och få så bra kommentarer i tråden. Jag gör värkligen mitt bästa för och lösa alla ärenden på ett bra sätt. Det händer att vi gör ett misstag ibland, precis som alla människor.
Men jag/vi kommer att forsetta och sköta företaget så bra vi kan. En bra kund kontakt och support är det viktigaste av allt. Alla problem går att lösa så länge man har bra kontakt med sina kunder känns det som.
ps. myco maximum kan jag ha en burk på lager av. Ska kika på det under helgen som jag jobbar på som vanligt
Med vänliga hälsningar
PGS.
Log in to reply.