Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken NLx4(-1 hane)(250HPS)(48/70dagar)(12/12 från frö)(1aug)

  • mranonymius

    Member
    2010-06-21 at 18:22

    @sweskool wrote:

    ser ut att bli bra det där! hur gick det med den andra plantan du hittade och hur långt har du lampan ifrån topparna?

    den adopterade fick inte riktigt plats så den står hemma hos min kusin som mycket tacksamt tog emot den
    har lampan ca 30 cm från topparna, bara sätta fingret på toppen och när du känner lampans värme höjer du den lite så du är säker på att dem inte bränns :)

  • mranonymius

    Member
    2010-06-24 at 11:27

    24 juni

    dom har växt till sig lite :)!




  • lasemannen

    Member
    2010-06-24 at 11:44

    Ser väldigt mysiga ut! Kommer följas..

    lycka till! 8)

  • mranonymius

    Member
    2010-06-24 at 12:19

    @lasemannen wrote:

    Ser väldigt mysiga ut! Kommer följas..

    lycka till! 8)

    danke! :D

  • mekisund

    Member
    2010-06-26 at 12:34

    de börjar hända lite nu, kul!. fortsätter följa i tystnad :kimblah:

  • mranonymius

    Member
    2010-06-27 at 10:11

    27e juni
    varit borta i 2 dagar dom har fetat på sig ordentligt!!! börjar ta sig nu! börjar fundera om man ska ge dom lite näring så dom vänjer sig några tankar kring det gott folk?




  • cthullu

    Member
    2010-06-27 at 11:28

    om jag inet misstar mig så är jordmixen (“Special Mix”) du använder ganska stark men framförallt långtidsverkande, så du bör inte ge extra näring förens någon gång mitt i eller i slutet av blom. (om du alls kommer behöva det, NL är ju ganska snabb)

    Finns en bildtråd av hmm användare “marijane” tror jag som använda samma mix.
    kolla in den angående just den frågeställningen så får du experimentell data som backar upp det jag just sa också :D

    Däremot med vanliga “jord” mixar som säljs i vanliga blomaffärer osv, vilka i princip innehåller torv och hönsgödsel så bör man börja vattna med näring efter ca 3 veckor.

  • mranonymius

    Member
    2010-06-27 at 11:31

    @cthullu wrote:

    om jag inet misstar mig så är jordmixen (“Special Mix”) du använder ganska stark men framförallt långtidsverkande, så du bör inte ge extra näring förens någon gång mitt i eller i slutet av blom. (om du alls kommer behöva det, NL är ju ganska snabb)

    Finns en bildtråd av hmm användare “marijane” tror jag som använda samma mix.
    kolla in den angående just den frågeställningen så får du experimentell data som backar upp det jag just sa också :D

    Däremot med vanliga “jord” mixar som säljs i vanliga blomaffärer osv, vilka i princip innehåller torv och hönsgödsel så bör man börja vattna med näring efter ca 3 veckor.

    jorden ät bra men visste inte att den va så bra haha :) ska ta o läsa lite tack !

    edit: läste igenom tråden han behövde bara tillsätta näringen sista 4 veckorna och då i låga doser!

    här står det lite mer om jorden http://www.specialmix.nl/joomla2/index.php?option=com_content&view=article&id=31&Itemid=3

  • mranonymius

    Member
    2010-06-29 at 11:41

    29e juni vattnade dom idag tills de sipprade ut vatten ur hålen, mätte avfallsvattnet och det låg på 6,5 helt acceptabelt :)! allt går bra tagit lite bilder med en digitalkamera idag så får hoppas det är bättre bilder :)! peace out!

    stadig temp i tältet :) balasetern blir lite för varm så la den mot utsuget så den har fräsh luft som blåser på den funkar riktigt bra!

    en helhetsbild och en på min fina luftfuktare

    skönheterna tillsammans


    denna e störst kallar han monstro! 👿

    och den sista
    [/list]

  • reaper

    Member
    2010-06-29 at 14:00

    Dock får vi hoppas att det inte ÄR en han!

  • mranonymius

    Member
    2010-06-29 at 14:47

    @zk wrote:

    Dock får vi hoppas att det inte ÄR en han!

    femade frön så är inte orolig

  • mranonymius

    Member
    2010-07-01 at 11:05

    1 juli

    lite bilder såhär i början på juli :)!



    nl 1

    Nl 2

    nl 3

    nl 4

    fint blad !

  • mrblejser

    Member
    2010-07-01 at 19:36

    Det ser bra ut, keep it up !

    Mvh

  • mekisund

    Member
    2010-07-02 at 12:25

    fan va fint de börjar bli, tillochmed ja börjar få moderkänslor 😳
    hon nån dag? 😆

  • mranonymius

    Member
    2010-07-04 at 15:16

    20 dagar ovanför jord

    tjenare kom precis hem varit borta över helgen
    lite snabba bilder tagna
    dem har växt ännu mer och börjar lukta ordentligt i tältet nu!!

    ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna men var lite stressad och hittade inte kameran 😳

    en gruppbild

    nl1

    nl2

    nl3

    nl4

Page 3 of 5

Log in to reply.