Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Lowryder, köksskåp, budget, 138 watt ful-LE, DIY, n00b

  • rizzla

    Member
    2007-03-13 at 09:22

    Sjyst.. 😉

    Ja gissar att får ut ca 20g under den lampan.
    Å lowryder är sjuuukt skönt röka.. ifall du inte redan visste :yeah:

  • PinkHaze

    Member
    2007-03-13 at 11:05

    Ser riktigt fint ut! tror det kommer bli finfint :D

    Är lowryder verkligen så skönt? det jag har rökt har jag inte direkt uppskattat… iafl inte i jämförelse med andra strains jag rökt mkt av.

    -ph

  • reaper

    Member
    2007-03-13 at 11:53

    Ja! Jag vet, jag rökte hanplantor för ett tag sen. Det svagasvaga ruset gav mig mersmak, minst sagt.

  • reaper

    Member
    2007-03-13 at 13:41

    nice :)
    (är basilikan för att dämpa lukten?)

  • reaper

    Member
    2007-03-13 at 16:43

    Nje, jag gillar basilika. Den kanske döljer lite doft också, men det behövs inte, för min LR har inte börjat lukta förrän nu och den luktar knappt något.

    Jag läste att den är bra för att hålla borta skadedjur också.

  • reaper

    Member
    2007-03-13 at 17:37

    du får nog en finfin skörd med mycket nöje!

    min LR gjore det halft jobbigt att vistas i rummet, och det var en liten missbildad jävel. så va beredd på lukt i sen blom, för först lukta det inget sen explodera det rent av. Vet att LR luktar lite jämfört med andra o har inget o jämföra med, men om nån ovetande va i rummet så hade dem definitivt undrat vad fan som luktar=) så,,be careful.! peace

  • reaper

    Member
    2007-03-14 at 08:34

    E de fortfarande bara en insugsfläkt / en för utsug?

  • reaper

    Member
    2007-03-14 at 12:54

    Costanza:

    Njae, det är tre st 80 mm på 6V som blåser på lampvåningen med utsläpp bak. Sen har jag monterat en som insug på golvet plus en som virvlar runt, den står på trådhyllan längst in. Men det är varmt nu, 31-32 grader. All varm luft står kvar i skåpet/en.

    Fast jag har satt in ny sats med mäsk som bubblar rejält och Kines verkar må bra. Så jag avvaktar nog till imorgon med att göra mer in/ut-hål.

  • reaper

    Member
    2007-03-14 at 18:36

    Varför har du inte tagit sticklingar?

  • reaper

    Member
    2007-03-14 at 18:38

    Hey, I’m no expert, men vad jag lärt mig här på forumet om LR är att de ända sticklingarna som skulle överleva är från basilikan 8)

  • reaper

    Member
    2007-03-14 at 18:40

    Taskigt läge… speciellt med alla hanar du fick!
    Hade liksom varit smidigto haft sticklingar då juh!

    Anyway.. forstätt uppdatera =)

  • dr_nooby

    Member
    2007-03-14 at 23:53

    (httade inte tråden förrenn idag)
    DAMN, tack för en fantastisk tråd!!

    Måste bara säga att du är helt grym. Hoppas att du är medveten om det.

    Trist att du inte fick fler sköna hoes i din första kull, hoppas att din goa guling får åldras med hälsan!

    I och med att du fick en liten buzz av lite fultorkade blad så kommer det ätt räcka med pyttelite weed varje gång för dig.

    Om du vet vad du gör och har en omänsklig monsterdiciplin kommer du att kunna njuta av hennes skörd en halv livstid!!
    -Se bara till att du aldrig nånsin röker mer än 1 (gärna svag) joint per kväll. Och vila minst ett dygn mellan jopparna. Kan vara individuellt, men jag Tror att man kan röka ganska ofta och ändå undvika att bygga upp den välkända THC-toleransen (som annars är ett gissel för inbitna rökare, dom blir inte höga, “drogeffekten försvinner”)- så länge man kan hålla sig till små mängder. Sen när man envist har rökt in sig under åratal är det en annan femma…

    Annars, är du och din sambo riktiga betongkids så bleizar ni såklart upp kinatanta innan hon har torkat ordentligt, på 2-3 dagar sådär. Det blir fett nice också.

    Anyway jag ser fram emot att följa utvecklingen- lycka till!

  • reaper

    Member
    2007-03-15 at 00:10

    hihi, ^_^ tack!

    jag o en hoe kan göra underverk, där har du rätt. Tack för tipsen, ehhrm =D

  • oDeN_999

    Member
    2007-03-15 at 17:23

    ser mycket vackert ut :D jag ska flytta snart och då ska jag själv köra i ett köksskåp så det är bra att få lite insperation :D

    lycka till !! :D

  • reaper

    Member
    2007-03-15 at 20:05

    Riktigt fin trixande och improviserande. Oenskar jag hade sa mycket kunskap (om el, koppling etc.) sa jag kunde leka runt sa (: Sen vet jag inte om det kanske bara ser mycket svarare ut aen vad det aer.
    Ha sa kul pa skoerden ;D

Page 8 of 11

Log in to reply.