Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Golden Diesel – Utomhus *Senaste Update:2011.06.18*

  • fritz

    Member
    2011-06-18 at 02:29

    Grymt att du sätter ut såpass stora plantor! :D

    Det kommer nog bli dunder det här, Mosaik!
    Jag önskar dig all lycka med detta projekt och de ska bli kul att se vad det blir utav! :D

  • h

    Member
    2011-06-18 at 06:08

    FIGHT THE POWER!! *Sjunger med till den gamla hip-hop klassikern!*

    Fan va fresh Mosaik, du gjorde min dag med den här uppdaten!

    Önskar dig verkligen ALL lycka!

  • cthullu

    Member
    2011-06-18 at 07:26

    Instämmer i kören, blir nog kanon det där. Härligt att se hur du inte gav upp och all energi och ambition som gått ner i det där diket. Önskade jag vara lika full i hågen själv! :P

  • gunjab

    Member
    2011-06-18 at 13:17

    Snyggt! 😉 :)

  • blastoise

    Member
    2011-06-18 at 13:52

    Väldigt bra ambition för att odla klart dina damer, det gillar vi :D

  • nordenseeds

    Member
    2011-06-19 at 02:06

    Satan, det här kommer ju blir hur grymt som helst att följa! Hoppas bara dom tar sig nu utan någon större stress :)

    mvh Norden.

  • sirstoned

    Member
    2011-06-19 at 05:12

    Vilken vändning! Gillar det startkt

  • printer

    Member
    2011-06-19 at 08:17

    Kommer följas! :)

    kul att se ngn som kör golden diesel satt och funderade på dessa frön men blev aldrig av dock :(

    Du kan kika in i min bild tråd min första :P
    https://swecan.org//viewtopic.php?t=73907

    Mvh Printer

  • mosaik

    Member
    2011-06-22 at 21:50

    Jag kan inte svara på alla “personligen”, jag är helt enkelt för lat för att “Markera+copypasta”…
    Men era skrivna ord spela stor roll i mitt liv.Det får mig att vilja kämpa vidare!

    Tacka alla! :D

    Efter midsommar hoppas jag kunna besöka plantorna igen.

    U can’t fight nature…
    This is my nature! 😈

  • sasquatch

    Member
    2011-09-12 at 14:33

    Hur gick det här då?

  • torskis

    Member
    2011-11-06 at 19:50

    ahh uppdate? :D

  • darkwithin

    Member
    2011-11-06 at 21:06

    Bra bump!

    Vill med veta!

    Mvh

  • mosaik

    Member
    2011-12-29 at 21:24

    Jag tänkte bara höra av mig till alla och försäkra mig om att mitt konto inte blir borttaget. ;)

    Grönsakerna skördades när frosten nalkades. Att det sen inte blev en riktig frostnatt på nästan 3 veckor efteråt är en annan femma.
    Det gav mig behövlig tid att processa materialet i lugn och ro innan jag flyttade.
    (Flytten har inget med odlingen att göra, rent ekonomiskt beslut!)

    Damerna, eller snarare flickorna (då dom kanske skulle kunna klassas som tonåringar) strippades på toppskott och sorterades.
    Efter torkning och en halvtaskig kurering matades mixern (av glas! [OBS!]) med blommor först och blad separat.
    2L aceton inhandlades på den lokala färghandeln, därefter påbörjades “Operation ‘göra hasch!'”

    Allt som allt blev det kanske 20g, 50/50 toppsklott- och bladklegg. (Dvs. 2 olika bitar)
    Båda sorterna rejält potenta med bra smak och konsistens.

    Iom. att dom inte hade blommat klart ordentligt så saknas det en udd i slutprodukten. Det är en bra high, fnittrig och glad. Men det håller inte så länge… :/

    Bilder finns (som vanligt i mobil-kvalitet), och kommer laddas upp när jag orkar sitta och redigera bort information och sådant som kan hjälpa storebror.

    Så!.. Nu har jag iaf uppdaterat, vilket känns skönt. :)

    På återseende! :D *vinka*

    [edit]
    Höll på att glömma!
    Jag tog sticklingarna och lät dom stå i en kruka i fönstret, sen hos en bekant.
    Den största överlevde länge nog för att producera, vad jag skulle kunna kalla, en halva.
    Så jag har gräs också! ^^
    [/edit]

Page 3 of 3

Log in to reply.