Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Första Odling 400W Bubblare

  • hank_moody

    Member
    2009-07-05 at 21:57

    Tycker det ser skitbra ut! :D

  • klirr

    Member
    2009-07-05 at 23:05

    jäkla stilrena plantor du åstadkommit där du, å jämrans fräscha rötter måste jag säga
    Jag använde också hemgjorda krukor på förra odlingen, och hade lite problem med att få in vattendropparna å få igång rötterna, har nu köpt uteslutande 75-mm äkta nätkrukor och det är en stor skillnad i starten.
    Rotproduktionen kommer igång väldigt fort i dessa nätkrukor och sparar in minst en vecka i tid för dig.
    ha det :pleased:
    hälsn klirr

  • reaper

    Member
    2009-07-07 at 19:49

    tackar för dom snälla svaren =)

    ska ta lite bilder på rötterna nästa gång..
    det får bli riktiga nätkrukor i omgång 2 då när nu det blir! :P

    tänkte fråga om ngn vet om man kan se att det kanske är Northern Light som blommar där inne ?

    är inte helt säker på vad det är för strains…

  • strainbuzz

    Member
    2009-07-08 at 10:53

    Först vill jag säga : super sweet setup! Fett grymt, det ska du ha creds för :)
    Bladen är fina och gröna, rötterna fina och feta detta tyder på att damerna mår bra :)
    Jepps, jag tycker mig se tydlig Northern Lights där, passar in på buskighet, höjd och hur “blomman” sitter.

    Lycka till mannen, ser exceptionelt lovande! :D
    /SB

  • reaper

    Member
    2009-07-09 at 19:46

    tack som fean för svaret buzz! kan bidra med en helt ny bild på NL´s gyllene rötter!! :D

    kommer lite nya budpicks om några dagar =)

    ha de gott alla!

  • buddah

    Member
    2009-07-09 at 20:38

    Det kallar jag en klump me rötter! :P

    Jättevackert!

  • reaper

    Member
    2009-07-13 at 19:12

    Thanks!

    En liten update kanske ? ser fin fint ut där inne nu tycker ja :)

    peace out !

  • reaper

    Member
    2009-07-16 at 14:03

    32 dagar i blom, börjar lukta o se riktigt gott ut i myshörnan :P

    Topcolan

    buds

    kanske svårt o se men om ngn vet vad detta är för strain hade de vart skoj, den luktar typ citronmiliss lr ngt, citrus typ..

    lite rötter :P

    detta va allt för mig denna gången! kommer med mer pics om ett par dagar när det är dags att byta vatten igen :P peace OUT!

  • reaper

    Member
    2009-07-23 at 13:11

    Lite budpics kanske ?

  • hank_moody

    Member
    2009-07-23 at 13:29

    @Fjodor wrote:

    :clap: :munchies:

  • evoke

    Member
    2009-07-23 at 15:05

    Det där ser otroligt bra ut. Får en att vilja sätta en egen.

  • reaper

    Member
    2009-07-23 at 15:53

    Det där kommer bli skitfint! Så tjocka toppkolor och de har ett bra tag kvar att tjocka på sig..
    Lycka till med slutspurten.. ;)

    :hippie:

  • big-box

    Member
    2009-07-24 at 06:50

    Fan va fina dom är=)
    Jag kommer starta upp min bubblare innom kort så snabbt jag kommer hem :)

  • strainbuzz

    Member
    2009-07-25 at 19:37

    Oj det var mäkta! Nästan så att man tappar hakan av förtjusning :)
    Måste fett lätt erkänna att det var läng sedan man såg så där galet feta buds. Du måste fått till myshörana hela bananas sweet nice för dina damer. Skulle inte tveka en sekund att mysa med flickorna där :P Hah.
    Som sagt du har fått till det bubblande fint och vad du en gör, fortsätt mannen. Detta är fint och mycket väl dokumenterat :)

    Have a nice day,
    /SB – Sötsuget är som en nybakad chokladtårta!

  • reaper

    Member
    2009-08-12 at 15:47

    Hej på er!

    Nu har NL nått sitt slut och blivigt skördad, märkte att toppen blivigt bränd så våga inte låta den stå längre.

    slänger upp ett par bilder på den lilla som nu är fetare än toppcolan på NL :)

    tackar för mig denna gång och kommer komma med en sista update på vikt o när den andra plantan är skördad..

    Peace out !

Page 2 of 3

Log in to reply.