Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Everyonedoseit – 14e dagen (inget paket)

  • teslakid

    Member
    2011-10-20 at 07:41

    Gissar också att dom flesta som beställer gärna vill kunna välja ett billigt fraktsätt, därav finns det allternativet.

    Om de inte fanns skulle folk gnälla på att deras frakt va för dyr ist.. ;)
    Tvivlar så många vill lägga nån hundra lapp eller två på frakt när man bara ska köpa lite rullpapper tex.

    Förresten står de ju på sidan att dom haft fall då de tagit upp till två månader även om det i snitt tar en vecka.

  • stickyicky

    Member
    2011-10-20 at 09:45

    tänkte bara lägga en liten kommentar om någonting jag snappade upp i en dokumentär för nåt år sedan, där det handlade om första världskriget. Killen sa: England hade MYCKET bättre post service under första världskriget en vad vi har idag. breven kom enda fram till fronten medans idag dom knappt kommer längre en postkontoret.

  • whiterasta

    Member
    2011-10-20 at 09:45

    Sånt här händer iland. EDIT’s fel är det absolut inte. Har aldrig varit med om ett ställe som packar och skeppar iväg paket så snabbt som dem.
    Däremot så är Brittish Royal Mail inte alltid att lita på (EDIT anlitar dem för att skeppa paket). Har själv haft strul med dom några gånger och inte bara från just EDIT.

    Du har haft maxad otur doom, inget annat.

  • doctordoom

    Member
    2011-10-20 at 09:47

    @Teslakid wrote:

    Förresten står de ju på sidan att dom haft fall då de tagit upp till två månader även om det i snitt tar en vecka.

    Så du säger att jag har iaf lite rätt i att vara sur över att det tar över 3 gånger så lång tid som snittet att få mitt paket? :)

    Ska hem och köra in pipan (så fort jag fiskar upp den från målvakten), då kommer jag nog på lite bättre humör och kanske till och med ger dom en andra/sista chans :)

  • teslakid

    Member
    2011-10-20 at 10:40

    Jo vist har du de, men inte på edit ;)

    Låter toppen de! En fin pipa löser (nästan) alla problem ;)

  • doctordoom

    Member
    2011-10-20 at 12:07

    Ingen gul tejp…hmmm… Ja du… Vet inte vad jag ska säga… Lite skada på en sak jag beställde (fortfarande användbar)…

  • thc-junkie

    Member
    2011-10-20 at 12:24

    Om du vill kan du ju få byta den, men frågan är om du vill skicka tillbaka den du har och vänta på en ny? 😉

  • strangebabylon

    Member
    2011-10-20 at 13:20

    @WhiteRasta wrote:

    Sånt här händer iland. EDIT’s fel är det absolut inte. Har aldrig varit med om ett ställe som packar och skeppar iväg paket så snabbt som dem.
    Däremot så är Brittish Royal Mail inte alltid att lita på (EDIT anlitar dem för att skeppa paket). Har själv haft strul med dom några gånger och inte bara från just EDIT.

    Du har haft maxad otur doom, inget annat.

    Haller med. fick ett vadderat kuvert skickat till mig fran england for snart tre veckor sedan, fick det idag.

    Har haft problem forut med att fa saker skickade fran england till sverige, galler alla mojliga prylar.

  • doktor_knark

    Member
    2012-04-24 at 12:54

    Någon som blivit uppringd av everonedoesit för en “security check”?

    Vissa misstankar uppstår när någon ringer och vill prata om kreditkort och ID.

Page 3 of 3

Log in to reply.