• reaper

    Member
    2006-10-15 at 14:35

    Är något spikat angående Swecanträffen under Cannabis Cup? Jag är riktigt sugen på att träffa er alla! :D Dessutom så kan man sitta i en skön miljö med en hövding utan att behöva oroa sig för farbror blå :)

    Jag har själv många vänner i Holland i olika städer och detta blir sjunde gången jag åker ner! Jag planerar på att dra iväg till några vänner i en av de vackraste städerna i Holland i mitt tycke som heter Leiden. Riktigt fin universitetsstad som är riktigt mysig och inte allt för stor. Skönt att komma bort ett tag från de större städerna också, känns som om man sett dem så det räcker och blir över. Dock är det första gången som man kommer att besöka den berömda cupen vilket ska bli sjukt kul! 8)

    Det jag främst tänkte på var att man kanske kan ha Swecanträffen på någon utav alla de så kallade “haschbarer” i Amsterdam som alltså är en vanlig bar men där man också får röka den sköna växten :). Fördelen med dessa ställen är att de inte brukar vara så överfulla med folk som coffeeshopsen brukar vara. Det finns några riktigt mysiga barer som jag besökt många gånger och som jag har lite koll på vart de ligger. Dock har jag inga namn på dem.

    Så de som är sugna på en barträffvariant: Hör av er så borde man kunna planera någon träff på ett sådant ställe! 8) :D

    Peace

  • reaper

    Member
    2006-10-16 at 03:31

    @menodico wrote:

    Hej!

    Vi är 6st som skalll åka. Bor i stugor utanför stan för 90kr/natt.
    Tänkte köpa judges pass först men har nu bestämt oss att strunta
    i det, vi vill ha lite friare resa.
    Nu är det tredje gången vi åker till denna underbara stad!

    Mvh M

    hur långt utanför stan? 90 spänn verkar ju as-billigt :)

  • reaper

    Member
    2006-10-21 at 11:28

    Så vilka är det som ska till Cannabis Cup? Alltså har betalat allting och är klara. Jag vill inte veta vilka som förmodligen skall ned, och dem som ska boka ‘imorgon’ osv.. :)

  • metzger

    Member
    2006-10-22 at 17:37

    ser ni nån stenad snubbe som går och ropar “I löv Ämsterdämski” så e det nog jag ;)

  • reaper

    Member
    2006-10-25 at 10:52

    Jag ska dit med ett gäng polare, vi köpa dommarpass.. :D
    Någon som vet något billigt men bra boende under tiden?

  • reaper

    Member
    2007-07-13 at 16:40

    Är det någon som vet att påståendet gällande lägre priser efter Cupen stämmer? Isåfall är det direkt efter cupen de börjar sälja ut?

    Hade nog tänkt att undvika cupen när jag ska gå ner då jag varken är fan av hippies eller brats :D Lär väl se tillräckligt många av båda även om jag åker ner efter Cupen!

Page 4 of 4

Log in to reply.