• reaper

    Member
    2004-01-18 at 10:22

    @MoJo wrote:

    @Jole27 wrote:

    @MoJo wrote:

    Anna dödades av en jugge förmodligen för att hon gav sitt stöd åt de USA-ledda bombningarna av Jugoslavien. Detta faktum nämns knappt i Sverige, men i stora delar av Balkan skålar folk i hans namn.
    Gillar inte politiker det minsta och har svårt att tycka mer synd om hennes barn än alla de barn som blev av med sina närmaste på grund av amerikanska bomber. Ställer hon sig på USA:s sida på socialdemokraternas välkända rövslickande vis, på andras bekostnad, så får hon väl acceptera lekens villkor. Alla är inte förtjusta i USA och deras bomber.

    Snälla va inte lustig.Ja e Jugge o ingen festar för att anna lindh e mördad.Om ja ska vara exakt sa bryr sig ingen om vad anna lindh sa om natos bombningar i Serbien.ni överskattar anna lindhs inflytande.Ja kan ju bara säga vad ja vet.Jag upplevde Natos bombningar o ingen hörde ens va hon tyckte om det o ingen bryr sig för att det vara inte hon som bombade.Hade det varit den där subban albright som växte upp i Serbien o som fick sin far räddad av serber under andra världskriget sa hade ja trott pa den teorin.Ni läser aftonbladet för mycket.Jag skrattar bara när ja läser att hon blev mördad för hennes stöd till nato.VEM BRYR SIG OM VAD ANNA LINDH SÄGER I VÄRLDEN?inte vi serber i alla fall

    Vad tror du att jag är då? Tror du att jag uttalar mig om saker på måfå? Bara för att du inte känner till vad som pågår i landet som du härstammar ifrån betyder inte att ingen annan gör det.

    Sve najbolje!

    snälla sluta överdriva.folk visste fan knappt vem hon va i serbien innan mordet.nej ja vet inte vad som händer i bosnien för det e väl där du härstammar fran,själv e ja fran Serbien där hatet inte grott in i själen än.som sagt ja reagerade knappt över vad anna lindh sa om natos bombningar.för den delen sa visste vi inte ens att hon sa det där nere för hennes uttalanden va inte hot stuff precis.tycker du e patetisk när du skriver privata mess till mig o säger typ att du har kontakt me kompisar där nere flera ggr i veckan.Och?du har kanske kompisar där nere va fan tror du att andra inte har det`?hela min familj e i serbien inte bara kompisar.Än mer patetisk e du när du klankar ner pa ditt eget folk pa det viset.Inse att Mihajlo e en sjuk människa.inget annat…natos bombningar….hahhaha ja kan inte annat än skratta.

  • reaper

    Member
    2004-01-18 at 14:14

    Gå till de här kära broder och se om de skrattar:
    http://www.combat18.org/reports/serb01.htm
    http://www.bloodandhonour-usa.com/sect/art/nato.html
    http://www.realaggression.bloodandhonour.net/aggression.htm

    Det jag skrev var bara en teori, en teori som många människor i delar av f.d. jugoslavien stödjer, oavsett vad du säger eller tror. Den “sjuke” Mihajlo valde att av alla människor döda just Anna Lindh. Varför? För att hon hade fula glasögon?

  • friggs

    Member
    2004-01-18 at 14:57

    @MoJo wrote:

    Den “sjuke” Mihajlo valde att av alla människor döda just Anna Lindh. Varför? För att hon hade fula glasögon?

    För att han förföljdes av hennes ansikte var han än befann sig. Anna Lindh var den mest exponerade personen i sverige vid tillfället ifall du inte minns det. Du kunde inte gå en meter utan att passera en affisch med hennes ansikte på. För en redan psykist sjuk människa med paranoida drag är det väl inte konstigt att spåra ur när han/hon plötsligt möter personen IRL.

  • reaper

    Member
    2004-01-18 at 15:50

    väl inte konstigt att spåra ur när han/hon plötsligt möter personen IRL

    ….jo lite konstigt tycker jag nog att det är. Det är inte lätt för oss att sätta oss in i en värld som en sinnessjuk lever i. Ännu värre var det ju med han i värmland som högg 5-åringen, han hade bara sett det på tv… snacka om lättpåverkad. :kimblah:

  • reaper

    Member
    2004-01-18 at 16:22

    @friggs wrote:

    @MoJo wrote:

    Den “sjuke” Mihajlo valde att av alla människor döda just Anna Lindh. Varför? För att hon hade fula glasögon?

    För att han förföljdes av hennes ansikte var han än befann sig. Anna Lindh var den mest exponerade personen i sverige vid tillfället ifall du inte minns det. Du kunde inte gå en meter utan att passera en affisch med hennes ansikte på. För en redan psykist sjuk människa med paranoida drag är det väl inte konstigt att spåra ur när han/hon plötsligt möter personen IRL.

    det har aldrig slagit dig att någon som är åtalad för mord kanske inte alltid talar sanning. bara en tanke….

Page 3 of 3

Log in to reply.