Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Angelique (Ww) 5veckor i blom uppdaterad 8/10!

  • reaper

    Member
    2004-08-07 at 17:12

    Pappa Paski skall åka och hämta en 400w hps till blommningen, så de blir lite fart på det hela ;P sen sätts dom i blomm aldeles snart!

  • calypso

    Member
    2004-08-08 at 10:04

    Om jag fattar det rätt; du tänker införskaffa en 400W’s griskontaktannons?

    Jag kanske inte har fattat det hela, du kanske bor dj*****t bra till.
    Lycka till!

    PS. Taskig erfarenhet av grannar har man ju..

    /C

  • reaper

    Member
    2004-08-08 at 16:35

    @calypso wrote:

    Om jag fattar det rätt; du tänker införskaffa en 400W’s griskontaktannons?

    Jag kanske inte har fattat det hela, du kanske bor dj*****t bra till.
    Lycka till!

    PS. Taskig erfarenhet av grannar har man ju..

    /C

    400 w’s griskontaktannons ??? va nu fattar ja inte riktigt vad du menar ? du får nog ta och förklara lite bättre =)

  • reaper

    Member
    2004-08-08 at 23:39

    @calypso wrote:

    Om jag fattar det rätt; du tänker införskaffa en 400W’s griskontaktannons?

    Jag kanske inte har fattat det hela, du kanske bor dj*****t bra till.
    Lycka till!

    PS. Taskig erfarenhet av grannar har man ju..

    /C

    Trög människa man kan vara då, koplade inte griskontaktannons, haha
    jo ja funderade på att skaffa en 400w vafan tätar man bra så syns det inte, Men jag har haft andra funderingar me det här med 400w kommer bli grymmt svårt å hålla nere tempen nu när sommaren är här i gbg ochd en verkar vara här för att stanna =( så jag behåller nog min 250w,

  • reaper

    Member
    2004-09-20 at 06:34

    Jepp jepp jepp nu är Pappa paski tillbaka efter ha snöat bort ennu en månad av sitt liv och misshandlat sina plantor så han nästan anmällde sig själv till Växt rätts organisationen, men nu har iaf plantorna hämtat sig, Tyvvär blev 3av mina 4a bäbisar KILLAR som är döda och begravda,

    Det som blev kvar är en liten flicka som nu har vart i blomm i 2 veckor Söt är hon iaf ;)

    Erkänn att ni har saknat mig lite iaf ? det hadde mina plantor gjort iaf ;(

    Kommentera gärna ;) tyvvär så blev bilderna lite kassa (somvanligt )blir bättre bilder nästa gång ja loooovar!

  • patito

    Member
    2004-09-20 at 07:08

    ASSÅ ROTERA DIN BILDER INNAN DU LÄGGER UPP DEM!
    väldigt irritterande

  • reaper

    Member
    2004-09-20 at 07:32

    @patito wrote:

    ASSÅ ROTERA DIN BILDER INNAN DU LÄGGER UPP DEM!
    väldigt irritterande

    Dagens I-Landsproblem ?
    Akta så inte capslock tangenten fasnar på fingren när du håller inne den så länge

  • reaper

    Member
    2004-09-20 at 11:07

    inte för att verka snorkig, men man trycker bara på capslock en gång för att SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER ;) Men jo, du kan ju enkelt vända dom ifall du har windows xp, bara att snurra lite i förhandsgranskaren, eller vad den heter.. snygg odling annars ;D

    Keep the good work up!

  • reaper

    Member
    2004-09-20 at 11:40

    ja jag har faktiskt saknat dig å din dagbok, de här va roligt för vi satte våra plator typ samtidigt, jag hadde 6 från början å 3 blev honor, skall vi se vem som får fetast buds 😆
    här e min dagbok:
    https://swecan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=23452&sid=cc8e355e3d60aea923f10569936f6c37

    jag hadde lite värmeproblem i början i å för sig, bra att du inte bytte lampan me mig heller, du hadde du me fått värmeproblem

    sen har jag näring till 2 av dom oxå (du har inte de va?) å en får vanligt vatten å tro de eller ej, men ja märker ingen skillnad på dem. kanske märks snart.

    lycka till med henne nu!
    hoppas på lite mer närbilder

  • reaper

    Member
    2004-09-20 at 13:36

    @g0vern wrote:

    ja jag har faktiskt saknat dig å din dagbok, de här va roligt för vi satte våra plator typ samtidigt, jag hadde 6 från början å 3 blev honor, skall vi se vem som får fetast buds 😆
    här e min dagbok:
    https://swecan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=23452&sid=cc8e355e3d60aea923f10569936f6c37

    jag hadde lite värmeproblem i början i å för sig, bra att du inte bytte lampan me mig heller, du hadde du me fått värmeproblem

    sen har jag näring till 2 av dom oxå (du har inte de va?) å en får vanligt vatten å tro de eller ej, men ja märker ingen skillnad på dem. kanske märks snart.

    lycka till med henne nu!
    hoppas på lite mer närbilder

    Jo hon har fått näring nu i blomm tera-flower har hon fått pk13-14 skall hon oxå få ifall jag får tummen ur och köper det bara ;)

    Det ser ut att ha gått nice me din odling, hoppas min tar sig och blir stor och fin ;)

  • reaper

    Member
    2004-09-20 at 13:41

    Akta så inte Capslock fastnar :P roligt sagt.
    Hoppas mina 10st WW från nirvana jag har här hemma blir lika fina.
    Jag lägger upp en bild tråd så ni får titta.

  • reaper

    Member
    2004-09-20 at 21:04

    @mankell wrote:

    Akta så inte Capslock fastnar :P roligt sagt.
    Hoppas mina 10st WW från nirvana jag har här hemma blir lika fina.
    Jag lägger upp en bild tråd så ni får titta.

    Med tanke på misshandeln mina plantor fick utstå den senaste månaden så lär du få grymmt mycket finare bebisar än mig ;)

  • enviousness

    Member
    2004-09-21 at 01:40

    Såg bra ut. Lycka till i framtiden :)

  • reaper

    Member
    2004-09-24 at 05:29

    Jaaa nu är hon inne i sin 3e vecka, Lite nya bilder!

    Va säger ni, ser hon ut att vara underutvecklad för att vara 3veckor i 12/12 eller ?

  • Torso

    Member
    2004-09-24 at 12:51

    Ser bättre ut än min iaf. Men av vad jag har förstått kan dom vara lite sega i början. Kommer nog feta sig ganska mycket på dom veckor som e kvar.

Page 3 of 4

Log in to reply.