• Nisse

    Member
    2008-05-11 at 17:00

  • bigbanana

    Member
    2008-05-12 at 17:48

    @Nisse wrote:

    Som sagt, nästa gång blir det helt andra prylar.
    Det var detta fröet som gjorde mig intresserad…
    Orsaken till att jag inte bara kan sätta in en Hps i garderoben är att jag bor i en hyresrätt. Eftersom jag skall flytta till hösten vill jag inte göra för mycket åverkan på garderoben. Väggarna till garderoben är betong och tegel.
    Jag skulle ju behöva installera fläktar och annat med en lampa som blev väldigt varm?
    Till hösten får jag en EGEN källare med hobbyrum som jag inte behöver samsas med min sambo om (hon får sin ateljé på vinden). Då skall jag ta den här hobbyn på större allvar.
    För stunden får jag försöka hitta en eller två 200W le, om inte dessa också blir för varma vill säga.
    Det kommer nog ändå bli lite röka till sommaren hoppas jag.

    /Nisse

    Låter faktiskt sjukt bra i mina öron, en sambo som är kreativ i sin ateljé och du med din oerhört inspirerande hobby. Fy fan vilket team… :)

    Men köp iallafall nånting bättre, annars kommer det knappt bli någonting, tro mig… När det torkar försvinner 70% av vikten och mer än så i volym, så det kanske ser ut som något, men icke, när du torkar såna små le buds nästan försvinner dom till stoft… :) Tro mig… ;)

    Kan ju köra med garderoben på glänt och hänga ett tyg framför iallafall…

  • Nisse

    Member
    2008-06-02 at 15:38

  • reaper

    Member
    2008-06-02 at 19:21

    Styrkan kommer att vara lägre, potensen kommer under sen bomning, men däremot betyder det inte att det är värdelöst röka. Jag har nypit nåra buds alldeles för tidigt efter en lång “torrperiod” och blivit riktigt orderntligt stukad, sen när plantan var färdig märkte man ju att det kunde bli ännu starkare, men man kan inte få allt här i livet :P

  • reaper

    Member
    2008-06-02 at 19:22

    Det är klart att det blir 😉 Kan ju bli riktigt spännande.
    Kommer bli en 😯 nästa odling 😆

Page 2 of 2

Log in to reply.