Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 400 HPS, DR90 Tält med blandade strains.

  • frilansaren

    Member
    2011-12-05 at 18:45

    Tänkte uppdatera imorn, men ville bara komma med ett inlägg.
    Kunde inte låta bli att klippa en bud på Aurora Indica för någon dag sedan, så idag var den bra torkad, så provrökte den idag, kort och gott så var det längesedan jag satt och noddade av en spliff jag dessutom fick dela upp på 2 tillfällen. :) Så orkar inte ta bilder idag, kommer med det imorn, hej svejs.

    -lance

  • fl

    Member
    2011-12-06 at 08:00

    Mmmm.. Aurora Indica är grym, svårt att hålla sig vaken efter en sådan :)

    Mutanten din är ruskigt ball den med. Update då? 8)

    Må väl!

  • frilansaren

    Member
    2011-12-06 at 14:43

    HJÄÄÄLP!!!

    Vill ni se bilder får ni allt hjälpa mig nu :D
    mitt SD kort spårar ut,,”Protected card” säger den,,my ass, men hur fan går jag tillväga att låsa upp det då? (Den där flärpen på kortet är borta :( försökt med nål men det går inte.)

  • whtname

    Member
    2011-12-06 at 14:47

    Du får försöka ännu mer angående den där flärpen.. Tror det är enda sättet?

  • darkwithin

    Member
    2011-12-06 at 18:05

    men vafan fixa flärpen nuro!!!!!

  • calvinbluntify

    Member
    2012-02-28 at 03:02

    Dags för en update snart? vill ju veta hur det har gått för dig :)

    peace!

  • robinho

    Member
    2012-02-28 at 03:12

    Sorry Calvin, men det var tyvärr ett tag sen vi såg skymten av frilansaren på swecan. Vi hoppas såklart att inget har hänt, någon som har info får gärna upplysa.

  • aztek

    Member
    2012-02-28 at 06:08

    förhoppningsvis har han bara glömt av swecan! :)

  • dudin

    Member
    2012-02-28 at 07:46

    undrar också vart han tagit vägen.

  • frilansaren

    Member
    2012-03-11 at 14:36

    Hej.
    Ja jag råkade glömma av Swecan,,höll på att åka på mega knas så rensade upp och drog utomlands en stund tills det la sig. ^^
    Nu har iaf läget lugnat ner sig rejält och Herrn rullar på igen :D

    Nu blir det mest ute projekt då jag har varit runt lite och samlat seeds mm :)
    Så utesäsongen är i full gång för min del och även lite andra planer förstås.

    Så kommer vara kvar i sverige ett tag till (till hösten) sen drar jag nog till Asien och stannar där. :) Måste bara hitta lite mer kontakter.

    Får be er alla om ursäkt att jag försvann, men jag lovar att “make it up” ;)

    Och till alla lycko önskningar via pm så vill jag bara önska det samma tillbaka…

    Nu är Lance sur på våra “lagar & regler, så nu blir det OWERGROW 2012

    Bless

  • aztek

    Member
    2012-03-11 at 16:37

    Trevligt att du har haft det bra och funnit dig tillbaka till forat igen. :)
    Hoppas allt är bra med dig!
    Ocu du får ju berätta mer om dina nya fröer! :D

    Ha de!
    AzteK

  • frilansaren

    Member
    2012-03-12 at 14:55

    Yes,,
    “God is back” eller nått… :D hehe

    Jo nu har jag ca 200 st som jag håller på att dra upp för fullt, så det kommer bli fullt upp i år :)
    Kommer köra mest av min egna strain “Baker street” ska bli mäktigt intressant, en maffig hybrid som kommer bli grymt kul att köra :D
    Sen kommer ju självklart lite Thyphoon med, har satt mina överblivna fröer från förra året (ca 30 st).
    Så det kommer bli en spännande sommar, tror jag kommer dra en tur till Asien sen mot vintern, bara tanken på höst/vinter,,,nej jag stannar i sverige över sommaren sen blir det Asien,,vill minnas att det är några från forumet som bor där nere. PMa mig i så fall ;)

    Tills vidare….

    bless

    -lance

  • puffovich

    Member
    2012-03-12 at 16:18

    Kul att se att du lever hehe :)

    Nu får du ju berätta om din “Baker Street”, låter ju intressant!

  • frilansaren

    Member
    2012-03-14 at 16:51

    Efter allt som vart för min del nu så är jag så otroligt trött på våra lagar ang cb, så i vår/sommar blir det en “Lance´s raid” fröer ska sås ÖVERALLT,,,”Lance´s raid” ska nå över hela landet (hoppas jag). :D

    -Lance

    EDIT: Jag söker någon i Asien…Pma gärna ni som håller till där

  • harlev

    Member
    2012-03-15 at 06:24

    @frilansaren wrote:

    Efter allt som vart för min del nu så är jag så otroligt trött på våra lagar ang cb, så i vår/sommar blir det en “Lance´s raid” fröer ska sås ÖVERALLT,,,”Lance´s raid” ska nå över hela landet (hoppas jag). :D
    -Lance

    måste man ha kolfilter för luftintaget nu också….

Page 15 of 15

Log in to reply.