• reaper

    Member
    2006-03-31 at 03:31

    Du har fortfarande mig att tävla med :)
    Jag leder med 3 veckor i blom =P
    hehe

  • reaper

    Member
    2006-03-31 at 06:31

    @slayer wrote:

    Louie: Lycka till med din odling! :D Än är jag ju inte i land med min men det ser rätt bra ut dom ser kanonfriska ut. Lite glesa dock, så en riktig reflektor är nog att rekomendera.

    För övrigt så blir jag rätt sugen på att få det ännu mera stealth än jag har det nu. Skulle vara kul att göra en computerweed… :D

    1st fet fulltower
    3st femmade LR
    5st K2 blå superduperlysdioder ( ~20W)
    1st 200W LE i blom (om den får plats)
    1st ozongenerator
    1st fett kolfilter med stark fläkt
    1st webbkamera

    skulle vara kul :)

    Fin fint Slayer :D Det är precis vad jag kommer att göra, kommer även att lägga upp bilder som du får titta på ;)
    Växten som ska odlas är LR. STEALTH

  • reaper

    Member
    2006-04-05 at 13:58

  • reaper

    Member
    2006-04-05 at 14:04

    Kul att höra från dig igen!

    Det kanske blev ett kasst rus för att plantorna inte var mogna när du skördade dom?

  • reaper

    Member
    2006-04-05 at 16:22

    slayer: Du är väldigt bra på att samla information. men nu har du totalt shabbla bort dig!

    För det föresta, du ska inte äta CB de första du gör. bättre att röka då du kan variera mängden. Och desutom så tar det några gånger “röka” för att hjärnan ska fatta att THC är ett berusningsmedel.

    Jag kräktes också första gången, andra gången med men sen blev det bra. Och det där med panikattacker kan du inte skylla på CB heller, CB förstärker bara dina sinnesintryck. Och det låter som du är rätt uppjagad just nu, därav så fick du panikattacker när du rökte för att du inte var lugnt och sansad.

    Säger inte att du ska försöka igen, det är inte mitt val. Men du har inte gjort som man skulle.. tyvärr

  • reaper

    Member
    2006-04-05 at 17:03

    Hehe.
    Qui kommer och läxar upp oss =P

  • reaper

    Member
    2006-04-05 at 20:26

    jag är också bra på att samla information Druid hehe

  • reaper

    Member
    2006-04-05 at 23:52

    tråkit att höra! var du själv när du åt skiten? tänkte du på set and settings?
    väldigt viktikt första gångerna.

    eftersom du redan va nojjig och dessutom lider av panikångest så va de inte ett dugg konstigt de som skede.

    ja vill inte rekomendera dej att röka igen, men om du beslutar dej för att göra de så, planera kvällen lite. köp lite god mat, hyr en film, eller något annat trevligt. ta med din polare som du litar på. att ha med en polare skulle ja säga är de viktigaste första gångerna.

  • reaper

    Member
    2006-04-18 at 13:51

    Slayer: Vet inte om du fortfarande hänger på forumet men ifall du gör det så kan jag meddela att jag har börjat uppdatera min tråd igen:

    https://swecan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=385148#385148

Page 16 of 16

Log in to reply.