Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 1850W Autopothydro | Bubblegummer/Pure AK/PurplePower/N.Haze

  • jbooii

    Member
    2011-06-03 at 15:37

    Första fröet tittade upp nu när jag kollade. En bubblegummer, ska jag sätta den under 250W CFL direkt eller vänta tills bladen visat sig?

  • kweed

    Member
    2011-06-03 at 15:47

    gör inte mycket nytta i nuläget men bladen lär vara uppe inom ett dygn eller två. Sätt dom inte för nära när du sätter dom under din cfl, även en “klen” cfl kan döda dom små bebisarna

  • jbooii

    Member
    2011-06-04 at 19:44

    Digitalkamera fixad! Lite sent nu, men kommer förmodligen med fler bilder senare, håll till godo så länge!

  • jbooii

    Member
    2011-06-10 at 18:40

    Då jag ej varit särskilt aktiv så lägger jag upp lite extra bilder.

    Det som nu införskaffats är

    Hailea 2100L/h syrepum
    16 Airdomes för mina autopots
    Stilett för mina kloner
    Slang och tillbehör för allting
    Cooltube + 600w hps+ mh
    Näring för jord, Gold label Soil A+B
    E40 Sockel
    Ballast 600W
    etc etc, kommer inte på allt. Gick på ca 4500 kronor.

    Ska införskaffa mig 15 Big bang och 5 superskunk inom snar framtid.

    Anyway, här är bilderna ( både på mina “main” plantor , och på “hobbyplantorna” auto blueberry, whitewidow+ lowryder#2

  • jbooii

    Member
    2011-06-10 at 18:42

    Fler bilder

  • jbooii

    Member
    2011-06-13 at 12:28

    Har nu planterat om mina auto seeds, gick relativt lätt, men trodde de flesta skulle ha lite bättre rotsystem. Trots allt är rötterna vita och fina, samt att jag blev riktigt nöjd med hur tältet såg ut efter omplantering.

    P.S , det är väldigt roligt med kommentarer, att få både kritiska och positiva kommentarer. Första bilden har ungefär 1500 views tror jag, men jag tycker att det är lite slappt med kommentarer. Har ändå lagt ut en hel del på det här systemet, och även om jag inte kommit in i “slutfas blom” så uppskattar jag gärna en och annan kommentar ! :D

    Nog snackat, håll till godo så länge, av någon märklig anledning kan jag bara uploada typ 3 bilder om dagen.

    http://imageshack.us/photo/my-images/593/dsci04243.gif/ <--- Favorit
    http://imageshack.us/photo/my-images/838/dsci04272.gif/ <--- Överblick
    http://imageshack.us/photo/my-images/696/dsci04262.gif/ <--- Rötterna
    Någon som vet varför det står “tyvärr, du har nått din maximala uppladdningsgräns om 2” ?

    2 vad liksom? :P Var ju ett par dagar sen jag laddade upp också

  • blastoise

    Member
    2011-06-18 at 16:17

    Ser fint ut, stammen på “favoriten” verkar ju dra åt alla möjliga håll 😆

    Ser att bladen underst verkar ha dött? Bör man inte klippa bort dom då?

  • jbooii

    Member
    2011-06-23 at 04:21

    Nya bilder, autostrainsen börjar buska ut sig :D

    Uploaded with ImageShack.us

    Uploaded with ImageShack.us

    Uploaded with ImageShack.us

  • allan

    Member
    2011-08-06 at 16:37

    Inte dags för update snart? jag som såg fram emot denna så mycket. Ts var är du? :(

  • darkwithin

    Member
    2011-10-22 at 21:08

    hade varrt soft med lite bilder :D

  • nyb

    Member
    2011-10-22 at 22:10

    Han bodde ju granne med en polis….

  • jbooii

    Member
    2011-10-23 at 08:26

    Ingen fara ni.. tyvärr får nojjan mig att inte lägga upp bilder. Mina hydros dog, efter att i sommarvärmen blivit så utslagna efter ett par dagars bortresa. De återhämtade sig aldrig, och jag vart fruktansvärt less, då jag efter autostrainskörden vart mer och mer sugen på hur en “vanlig” strain skulle bete sig/buska ut sig/skördmässigt utklassa

    Jag fick ut ca 250g på min första grow. Tråkigt med så lite, när man hade förväntningarna i taket. Varför dem blev så bruna och dog av lite i början tror jag har att göra med att vi aldrig planterade om förrän i blom, konstigt att ingen påpekade det här. Jag gjorde lite fel, var snål på näringen, pk 13/14 visste jag inte 100% hur jag skulle göra, kureringen vart sisodär…

    Jag är dock inte busted;)

Page 3 of 3

Log in to reply.