Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 1200watt 3 olika strains, Update 12/2 SKÖRD!

  • sinsemillan

    Member
    2012-01-18 at 20:15

    Riktigt schysst odling, bra jobbat! :hemp:

    @TheOne wrote:

    men har ändå ett problem. då hälften ligger efter och är inte i närheten av klara så vet ja inte riktigt hur jag ska göra “/ då jag hade tänkt torka i odlingsutrymmet…

    Trimma det och stoppa in det direkt i frysen och ta fram det när resten är klar och torka allt samtidigt i odlingsutrymmet. Har gjort så det funkade kanon.

  • TheOne

    Member
    2012-01-18 at 23:00

    @sinsemillan wrote:

    Riktigt schysst odling, bra jobbat! :hemp:

    Tackar ! :)

    Trimma det och stoppa in det direkt i frysen och ta fram det när resten är klar och torka allt samtidigt i odlingsutrymmet. Har gjort så det funkade kanon.

    hm okej.. men kanske har ordnat tork rum nu (: . men annars kommer jag göra som du säger! tack för tipset.

  • humlan

    Member
    2012-01-22 at 04:47

    Riktigt fint! Hoppas skörden smakar!

    Fridens!

  • hazegrow

    Member
    2012-01-22 at 06:20

    …..

  • grownorrland

    Member
    2012-02-07 at 23:27

    Sanslöst vackert! Jag håller själv på just nu i ett rum med kanske hälften av ditt utrymme. Mina bäbisar (WW+BB samt Big grapefruit) har precis kommit upp för att se ljuset :D

    Många intenvisa veckor kvar på det hela.

  • TheOne

    Member
    2012-02-08 at 07:21

    @grownorrland wrote:

    Sanslöst vackert! Jag håller själv på just nu i ett rum med kanske hälften av ditt utrymme. Mina bäbisar (WW+BB samt Big grapefruit) har precis kommit upp för att se ljuset :D

    Många intenvisa veckor kvar på det hela.

    Tack!.

    okej låter skoj (: lycka till! o vad kör du med för ljus ?

  • grownorrland

    Member
    2012-02-08 at 20:59

    @TheOne wrote:

    @grownorrland wrote:

    Sanslöst vackert! Jag håller själv på just nu i ett rum med kanske hälften av ditt utrymme. Mina bäbisar (WW+BB samt Big grapefruit) har precis kommit upp för att se ljuset :D

    Många intenvisa veckor kvar på det hela.

    Tack!.

    okej låter skoj (: lycka till! o vad kör du med för ljus ?

    Börjar med att vägga med hjälp av 600w MH därefter så byter jag till en 600w HPS. Har även läst runt en del om att man kan använda MH’n i slutet av blommen för att “seega ut” blomtiden :) Får se vad man ger sig på. Känner att det är ett par timmar läsning och expert tips kvar innan man bestämmer sig.

  • alt_under_ctrl

    Member
    2012-02-11 at 11:35

    Uuupdaaate :D

  • TheOne

    Member
    2012-02-12 at 12:52

    [/b]Detta blir min sista update! Asså innebär det skörd!

    Måste börja säga att jag inte varit så jäkla stenad dom 2 senaste veckorna.. shit :D Men men. till saken. det har varit 3 jobbiga månader med nojja osv. även så har plantorna varit ganska sjuka. men gav oss ändå en bra skörd!

    även inte så många bilder. skördade i två omgångar. första omgången gav mig cirka 200-300g då skördade jag 6 JH, 1 NL.

    andra omgången skördade ja allt som va kvar. denna skörd vägde ja å den gav 393,5g !

    jag är helt nöjd! men glömde ta bilder på allt. men har några st iaf. har några bilder på en riktig freak planta (: checka! Peace


    freak planta eller vad?


    lite jock horror från första skörden!


    Meckning på gång ;)

    Ja detta va allt jag hade att bjuda på! Tack för att ni har följt tråden o jag kommer tillbaka inom en snar framtid med ett nytt projekt ;) kanske större kanske mindre ;). Men de får ni se då! ha de så bra så länge o tack ännu en gång ni som hjälpt mig o även ni som bara följt tråden! Peace

  • fl

    Member
    2012-02-13 at 07:28

    grattis till en fin skörd :)

  • TheOne

    Member
    2012-02-13 at 07:58

    @fläskläpp wrote:

    grattis till en fin skörd :)

    Tack :D

  • dodsknerk

    Member
    2012-02-13 at 10:05

    Såg kanon ut! Grattis till skörden.

  • hempire

    Member
    2012-02-13 at 10:10

    Ser super smaskigt ut! Grattis till en jätte fin skörd :D

  • Patriot

    Member
    2012-02-13 at 10:13

    Stort grattis! :-D Mycket fin odling.

    Pröva en halv kapsyl HESI “PK 12/13” i en näringsblandning om 5 liter vatten. Sedan bör du satsa på att köpa en cooltube och pumpa bort värmen någonstans om du nu har problem med temperaturen.

  • TheOne

    Member
    2012-02-13 at 10:47

    @Patriot wrote:

    Stort grattis! :-D Mycket fin odling.

    Pröva en halv kapsyl HESI “PK 12/13” i en näringsblandning om 5 liter vatten. Sedan bör du satsa på att köpa en cooltube och pumpa bort värmen någonstans om du nu har problem med temperaturen.

    okej taack för göra de nästa omgång (: just nu är allt ner packat i lådor :P då ja ska göra en stor del ändringar i min setup ;P

Page 6 of 7

Log in to reply.