Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Presentationer nordbagge søker nye venner i Malmö Reply To: nordbagge søker nye venner i Malmö

  • reaper

    Member
    2010-05-20 at 04:47

    Oh nei du! Jeg tror heller ikke noen er så korka de sender adr./evt tlfnr via PM, men det var heller ikke min tanke.
    Men jeg håper det er noen som kanskje har tid og lyst til å bli med ut og ta en pils i vårsolen? ellers kan man jo ta en tur over broen sammen? Har selv gode grunner til å være diskret(jobb/familie), og derfor føles det vel naturlig å evt møtes på nøytral grunn først vel…
    Jeg jobber som sagt så mye, jeg har ikke tid til å sitte på måfå på möllan i x antall timer og håpe at noen sympatiserer med meg. Har prøvd den der før uten særlig tur, ser jo så streit ut, at ingen tror jeg har denne interessen ellers prøver de bare å lure meg!
    så hvor skal jeg ellers finne noen da? spørre alle mine ikkerøykende venner om ikke de kjenner noen som kan prate grønt/brunt/svart med meg en gang imellom??? naaaah dont think so…..
    så igjen: hvis noen er frisk på en utepils eller 3, evt en tur over bron? :D