Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Pinks lilla låda som nu avslutat. Kom gärn med ros/ris! Reply To: Pinks lilla låda som nu avslutat. Kom gärn med ros/ris!

  • pink

    Member
    2007-05-10 at 15:01

    @maja wrote:

    Det du kan göra om du tycker det är FÖR uppåt är väl att låta dom stå så länge som det går utan att dom börjar brytas ned, eller godsakerna i, thc alltså. Men det är väl lite av ett vågspel, tror du kommer att vänja dig vid att det är mycket uppåt efter ett par dagar och då brukar det bara skönt att man orkar vara uppe och göra saker och inte däcka i soffan efter 2 timmar, tkr jag iaf.

    Vad jag vet så gör stress att dom går i blom svårare och får längre blomtid om dom blir stressade. Logiskt tänker jag att ju mer man försvårar och jävlas med plantorna desto svårare får dom, ger man inte en unge ordentligt med mat när den är liten så får det effekter på dess utveckling, men jag vill inte sätta mitt finger på något av det, bara spekulerar öppet.

    Att bladen blir gula är helt normalt, du ska nog vara oroligare om dom inte blir det. :P Men det blir dom alltid, ett säkert tecken på att den är i sitt slutskede, all näring går

    åt att bilda buds, det är bara positivt. 8) Peace

    Pust och vad glad och lugn jag blir! :) Kram till dej då, och alla andra som har hjälpt till! Jag klipper nog ner den nu på fredag eller på söndag!

    Satte målet på 100 g på TRE honor på 400g LE. Nu blev det bara två 😥 och de veggades bara 2,5 veckor. Men vi får hoppas på att det når upp till 100g-strecket, för att slå ett slag för LE-odlingar. Personligen så blir jag nöjd med 30g av detta superquality gräs! :hippie: :hippie: :hippie: