• reaper

    Member
    2010-01-05 at 11:47

    Att övertyga folk oavsett håla eller stad är inte lätt.Det allra bästa är att tänka” Allt kommer igen” även deras felbehandling av din kamrat.
    Jag kan komma ihåg att jag ville “övertyga”folk runtomkring mig när jag blev nykter.Att alla skulle tro på mig och att bli bekräftad som nykter.
    I dag skiter jag faktiskt i vad folk tycker och tänker om mig, men nu handlade det ju inte om mig utan din kompis.

    Att “skylta” är inget bra bättre att veta vad man har i motorn så att säga, ligga steget före.

    Quote:
    Nej fyfan för skitsnack och det är inte förren nu jag förstått de negativa sidorna av narkotika, det är inte knarket i sig utan allmänheten som är det negativa.

    Det kan jag hålla med om till viss del.Men nämndes det inte en flicka :?: Så här är det också, om min dotter tex skulle börja umgås med en pundare eller ngt liknande skulle jag också bli orolig och lägga mig i.Inte kanske då hota med polis men så e ju inte jag en genomsnitt svensson 😉 Jag har inga bra tips till dig eller din kamrat förutom då att följa vågen, vara lite mer uppmärksam och kanske börja fundera i lite olika banor.

    Om ett papper räcker för att känna sig ok tycker jag att han skall anmäla men jag hyser mina tvivel att det skulle upprätta situationen.
    Lycka till och hälsa ❗