Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Ar du lycklig? Reply To: Ar du lycklig?

  • rhegor

    Member
    2005-05-12 at 18:17

    har tyvärr svarat nej på frågan.

    trots att jag har ett bra jobb, fet bil, flådig lägenhet och en fin dam så är jag deppigare nu än jag någonsin varit.

    har jävligt svårt att se meningen med hela det här ytliga materialistiska skitsamhället som jag tyvärr är en del av. här går man runt och runt i det eviga ekorrehjulet och väntar på vaddå?

    människor bryr sig mindre och mindre om varandra och blir bara räddare och räddare för att vistas på gator och torg.
    hey! i dont blame them. fan, idag kan man ju bli ihjälsparkad för att man ber två nittonåringar att inte urinera i en port för h¤¤¤¤¤e!

    som det känns nu så hoppas man att jag snart lyckas vända på mina egna tankar. om inte så får man väl kränga sig av med allt och skapa en upplevelserikt liv på någon annan plats. kanske får flytta till de kanadensiska bergen & skogarna. där kan man få all adrenalin man behöver och att bli uppäten av en björn känns mer logiskt än att bli ihjälsparkad för lite kiss i en port…

    förlåt utlägget men behövde bara öppna ventilen lite.
    peace.