Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Höger eller vänster? Reply To: Höger eller vänster?

  • slashas

    Member
    2005-04-20 at 18:01

    @Kattspya wrote:

    Jag frågade vem som vet vad som är bäst för dig själv. Du har inte svarat på frågan.

    jag hänvisar till samma svar som jag svarade innan

    @Kattspya wrote:

    Jag anser att det är bättre att avstå från halvsanningar och påståenden tagna ur luften helt och hållet. Att ge folk felaktig information är aldrig önskvärt; titta bara på drogpropagandan.

    aja.. jag hänvisar till svar 1, som tidigare inlägget + det ovanför…
    jag tror nog att många profitörer ger folk felaktig information till folket om saker och ting, och inte bara drogmotståndarnas propaganda

    @Kattspya wrote:

    Jag är osäker på vad detta betyder men jag tolkar det som att du tyckte så som jag trodde att du tyckte.

    jo..

    @Kattspya wrote:

    Du köper alltså inte ekologisk mat för att:
    1. Har låg arbetsmoral.
    2. Taskig ekonomi.
    3. Någonstans säljs det bara skitprodukter.
    4. Ekologiskt odlad mat är mycket dyrare.
    5. Mat är en lågprioritetsfråga.

    Jag vet inte om du tycker dessa argument är bra. Men jag hoppas att du bara skrev något, för jag vill inte tro att men människa vill inskränka friheter bara för att han har risig ekonomi och att han inte orkar prioritera maten själv. Jag hoppas du förstår hur orimligt det är.

    nått sådant som du påstår..

    @Kattspya wrote:

    Slutligen skulle jag vilja be dig skriva lite mer lättförståeligt. Jag tycker att det är nog jobb med att komma med argument utan att försöka gissa sig till vad motståndaren tycker. Och kom inte dragandes med dyslexi. Jag pratar uttydbart innehåll inte perfekt stavning/grammatik.

    ok.. men du behöver ju inte svara om du inte vill, jag bryr mig varken hur jag skriver eller om folk förstår mig.. jag är här för att uttrycka mig och samla info vilket de andra på detta forum bistår med väldigt bra som är förståligt.

    och nej jag har inte dyslexi, denna diskussionen kan ni andra välartikulerade och intellektulla människor hålla i nu, jag är lite trött..

    men allt suger ändå