Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken …… Reply To: ……

  • distorted

    Member
    2009-03-28 at 16:38

    @rixkrim wrote:

    Clean tråd maan :D
    Kan upplysa om att BB från nirvana kan bli riktigt feta damer under rätta förutsättningar :D Kan yielda riktigt bra och kan få lila-aktiga buds. Ska bli otroligt spännande att följa din tråd och se hur dom utvecklas med tiden.

    Ta väl hand om dom och lycka till. :D
    pEace

    Tack tack!!
    O tack för inspiration :)
    Och ja jag försöker ta väl hand om dom, fast igår hade jag tydligen råkat stänga av elementet i rummet de står i just nu, så det var bra kallt där idag. :fear:
    Men de såg fortfarande friska ut iaf! :D

    Grow more :hemp: 😈

    [qoute=”jamaicanrastafari”]
    Lycka till. Ser bra ut… Setup? Growbox?
    Ja Big Bud har ju fåt sitt namn efter att den producerar mkt buds… Men THC och de andra halterna ligger inte i det högsta nivå tror jag men inget att klaga över… På nirvanas hemsida står det 8-15% Thc. Så det är bra som fan ändå…
    Hade tänkt oxo Big Bud som inomhus odling om många många månader. Ahhaha!!! Får se hur du lyckas med det med LE hade tänkt mig oxo köra LE.

    PS.
    Byt kruka… Jag brukar byta några dagar efter att plantan har ploppat upp…
    Byt direkt mot 6 – 10 L beroende på plats..

    [/quote]

    Ja tack. om du läser i mitt första inlägg så har jag skrivet en del om min setup och att jag har beställt ett litet growtent/darkroom (som jag sitter fast i tullen dock :( )

    Och angående kruka står dom nu i 3-4 liters krukor och jag hade tänkt mig att byta till 4-kantiga 7 liters krukor 1 vecka innan jag sätter dom i blom, om jag nu får tag i sådana krukor…. :)

    😉