Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Meningen med ditt liv? Reply To: Meningen med ditt liv?

  • tumstock

    Member
    2009-12-16 at 13:13

    Jag tror inte heller att det är MIN sak att förändra saker till det bättre, jag har bidragit med så mycket dåligt här i livet så det skulle inte vara rättvist på det sättet :(

    Däremot så tänker jag se till med hela mitt hjärta att de som kommer efter mig får en bättre start och ett fredligare liv än vad jag har levat hittills och att de kommer att ha ärligare chanser att kunna förändra saker i sin omgivning och i sina egna liv utan att behöva skämmas för att de själva har varit riktiga svin en gång i tiden 😆

    Jag vill bara det absolut bästa för de som kommer efter mig, lagar och sådant har aldrig bekymrat mig personligen så mycket(ha ha vad ska de göra?)därför blir frågan huruvida de skall förändras inte min utan en fråga för de som kommer efter… Förstå mig rätt snälla :?

    Livet är alldeles för “grand” för att bara kunna ta slut pang och bom, jag är redo att ta smällarna för mitt leverne men viktigast är ändå att det blir rätt i slutet.

    Mvh Tumstock